Aztec's Mistikal Micra

Gestart door aztec micra, 01 mei 2005, 09:52:17

Vorige topic - Volgende topic

aztec micra

Citaat van: Michiel op 12 juni 2007, 21:57:32
Jij hoeft de ramen waarschijnlijk niet zelf uit de auto te halen... misschien zit daar het verschil.

de draairamen kunnen erin blijven zitten

Marc

Citaat van: aztec micra op 12 juni 2007, 21:18:47
Citaat van: Mystical Green ÂÃ,® op 12 juni 2007, 17:58:31
60 euro per raam wow goude folie ?
ik was voor 4 ramen 100 euro kwijt

ja goude folie ik snap er niets van dat dat daar zo goedkoop is

Kan het mis hebben maar als jij 60 euro per raam moet betalen is het juist stukken duurder als waar Marcel het heeft laten doen. Hij was dus 100 euro kwijt voor 4 ramen, oftewel even zwart/wit gerekend 25 euro per raam.

Tenminste als ik het zo allemaal goed heb begrepen.

aztec micra

dat heb jij goed begrepen

MicraMuts

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

aztec micra

Citaat van: MicraMuts op 13 juni 2007, 18:49:21
is voor 2 de helft?  ::)

lijkt mij niet omdat dat draai ramen zij en die zijn meestal duurden maar dan is het nog steeds niet duur maar wat voor merk folie is het want ergens moet er toch verschil zien

aztec micra

daar zal het verschil dan in zitten mijne is van sullmar en deze prijs zeiden ze ook op rosmalen dat is bij elke dealer gelijk.

nynie

Maar waar kan je het nou het beste laten doen? We zitten niet te wachten op bekeuringen'.

aztec micra

Citaat van: nynie op 14 juni 2007, 18:49:53
Maar waar kan je het nou het beste laten doen? We zitten niet te wachten op bekeuringen'.

waar ik het laat doen meten ze meteen de lichtdoorlaatbaarheid mocht het te donker zijn hebben ze weer een ander folietje er zijn momenteel folies die toegelaten zijn door de politie

aztec micra

Citaat van: Mystical Green ÂÃ,® op 14 juni 2007, 22:11:56
en ik ga voor donker jammer van de bekeuring dan

en inbeslagname kentekenbewijs en je moet de folie weer verwijderen ik kan het weten maar goed het kan gewoon heel lang goed gaan

nismo

nico heeft 2 ramen extra.. (zonder folie) is ook best ideaal..

Anti autostyle!!

aztec micra

zoals jullie weten ben ik de afgelopen weken bezig geweest met een nieuw projectje om jullie dit niet te onthouden bij deze mijn nieuwe project.

Het is nog niet helemaal klaar maar anders zien jullie het a.s. zondag toch wel ik heb nog een paar onderdelen liggen die gespoten moeten worden ik hoop dat dit binnen een maand gebeurd zal zijn zodat de auto weer compleet is.

Foto's van het gehele proces heb ik ook maar ja zoals al eerder gezegd mijn laptop is naar de mallemoer dus deze komen als hij weer gefikst is ik heb er een paar die ik wel kan posten dat zal ik dan ook doen.

Ik heb mijn deurpanelen bekleed met hetzelfde spul en dezelfde kleuren als mijn kofferbak het is de bedoeling dat ik dit nog verder ga verwerken in het interieur.

Dit houdt in dat in een deel met wit skai heb bekleed een deel met zwart/grijs skai en dat er een paar dingen in lakkleur gespoten zullen worden. ALs eerste heb ik de panelen gedemonteerd en uit elkaar gehaald het paneel heb ik vervolgens met wit skai bekleed. en verder heb ik het bovendste plastic deel met zwart skai bekleed tevens het gedeelte voor de armsteun heb ik bekleed met zwart/grijs skai moet zeggen dat gaf al een aardig resultaat.

vervolgens heb ik de speakers die ik te koop had staan van het forum afgehaald en deze in de deur gemonteerd. ze paste in eerste instantie niet maar nadat ik er een MDF ring achter had gezet pastte het wel. Verder heb ik de deurbak (waar je je rotzooi in kunt gooien) en het deel waar mijn arm op rust helemaal glad geschuurd (de gehele structuur eruit geschuurd) en deze zwart gespoten deze onderdelen liggen nu dan ook te wachten op de spuiten want die worden in lakkleur gespoten.

Al met al een heel verhaal maar ik weet zeker dat het eind resultaat er mag wezen

nismo

Ziet er netjes uit Robert.. ik wil het zondag wel eens in het echt bekijken.

En goede kleurcombi  ;)

Anti autostyle!!

aztec micra

Citaat van: nismo op 22 juni 2007, 15:26:01
Ziet er netjes uit Robert.. ik wil het zondag wel eens in het echt bekijken.

En goede kleurcombi  ;)

dat mag maar je de finishing touch moet nog komen

MicraMuts

Nice!  :duim: waar heb je het mee gelijmd?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

aztec micra

dat is een goede weet ik zo niet hij is in iedergeval van bison
.
.
.
..
.
.
.
ik dacht bison Tic die zit in een blik en je smeert hem op, op beide te lijmen delen laat hem drogen een paar minuten daarna tegen elkaar drukken en het zit muurvast