Jasper's K10 met Super S bodykit :D:D

Gestart door Jasper, 22 september 2007, 13:05:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob


Jasper

#106




Jasper

#107
Dáár ;)
was nog even bezig met uploaden ;)
Loeterrr

Larrs

Het is al een heel verschil met de foto's op de eerste pagina. Glimt lekker. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob


Jasper

Leuk he ;) haha nu nog de sportuitlaat er terug onder;)
Verder wil ik nog een nieuwe hoedenplank maken met JBL speakers ofzo, deze zijn niet zo geweldig, en de hoedeplank is helemala krom en zit vol schroefgaten:P
En binnenkort ff dat kapje dat om de km teller zit zwart spuiten. En een keer nieuwe bandjes, beginnen aardig kaal te worden, was apk adviespunt
loeterr

Red Racer

Wat een klap met licht :wave:

nu nog eens een shot met alle lampjes aan ::)

als je een hoedeplank maakt neem er dan een van mdf of betonplex, maar dan valt je achterklep zo naar beneden toe.

kwam jy naar de 12de meeting toe jasper????


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

dat kan het fototoestel niet aan hahaha

Jasper

#113
Whaha dan fikt me dynamo uit ;) nee da zal wel meevalle.
Ik ga proberen te komen de 12e als ik geen familliedingen heb ofzo teminste.

Gister trouwes de sportuitlaat er weer onder gezet samen met een vriend (nouja hij heb alles gedaan:P), zit er nu echt netjes onder was heel wat werk om alles passend te krijgen, mooie ophangbeugels gemaakt enzo. Mooi gespoten helemaal, en de bodem + dorpels getectyleerd en de remtrommels gespoten.

Taxloss

Ziet er mooi uit hoor en we zouden het leuk vinden als je komt de 12e.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jasper

Ik ga proberen te komen zondag uurtje rijden vanuit hier, is nog wel te doen

bryan

ey jasper,

zal wel laat zijn met dit bericht maar goed:P

zat te kijken hoe je dat heb gedaan met je kat maar nu moet je dus voor de apk je kat er onderschroeven..maar ik heb het zo gedaan gewoon de binnenkant van je kat opmeten en een dikke buis er door heen rammen..
hiermee zit je kat er wel onder maar de werking is niet meer t zelfde:P

natuurlijk zou je denken dat dan je CO omhoog gaat maar dit is gelukkig niet het geval.
en je hebt het zelfde effect als een katvervanger alleen hoef je niet te sleutelen voor de apk:P

greetzzzz


SamBam

KAT VERPLICHTINGEN

Geel kenteken:
Algemeen gesteld is de kat bij benzine en lpg wagens NIET VERPLICHT tot het eind van 1992. Wèl is het zo dat een auto met U-9 aanduiding op het kenteken STATIONAIR een koolmonoxide percentage beneden een half procent moet hebben. Een viergastest is niet nodig! Bij de wagens met een K-6 aanduiding ligt de verplichting voor het CO pecentage beneden de 1.5procent, wat in de praktijk vrij goed te realiseren is. Om beneden een half procent CO te komen is met lpg als brandstof in het algemeen geen probleem. Op benzine is dit lage percentage vaak wat moeilijker te bereiken.

http://www.uitlaten.com/uitlaten/kat.html

Grt, Sam

Red Racer

ik heb in een oude kat een knappe buis er in geramt en afgelast en een knap geluid dat dat maakt :o 8)

ik haal zoiezo met de apk me katt er onderuit.

zie je zondag japer :duim:


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jasper

ik had alleen een pijp met twee flenzen eraan onder de wagen hangen!!:P geen enkel probleem bij de APK
CO meting 0.00 %!! eerst flink warmrijden op de snelweg ff 140 in de 4 ofzo ;)
zie jullie maybe zondag
laterzz