Jasper's K10 met Super S bodykit :D:D

Gestart door Jasper, 22 september 2007, 13:05:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

we zien je gewoon zondag jasper.

ik zal t wel merken bij de apk over een aantal maanden.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

leuk om je te ontmoeten jasper.

even een vraag over je grill.
heb je die er zelf in geplaatst en hoe zit de grill onder vast want op de orginele gril zit er een vierkant gat en die grill(met verstralers)zit er een rond gaatje.

hoe heb jy t vast?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

wat rond is kan je vierkant maken ;) heb je een vijl voor ;)

Red Racer

het is ontiegelijk klein, dat ga ik niet vijlen ben ik dagen bezig!

zal ff kijken of ik t met de dremel kan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob


Jasper

#125
Zoo, lang geleden dat ik hier iets gepost heb maarja drukdrukdruk he! ;)

Een paar weken terug liep ik op de sloop hier in de buurt een nieuw ruitensproeiertankje te zoeken voor de micra.
Na even zoeken vonden we een micra, en wel ja het was nog een Super S ook....
Dus even een dealtje gesloten en voor 100 euro konden we de bumpers, bodykit en stoelen meenemen!
Snel naar huis gereden en de stationwagen en eenhoop gereedschap meegenomen. Na een uurtje beunhazen en ongelofelijk ranzig worden lag alles in de auto.

Toen thuis maar aan de slag gegaan. De bumpers waren zwart. Grijs spuiten was geen optie omdat de motipkleur niet mooi overeenkomt met de echte lak. Dus heb ik besloten om er een Two tone micra van te maken. Stootstrips van de deuren gehaald geschuurd en geplamuurd en de zijkanten tot de rand zwart gespoten. Zie foto's voor het resultaat. Ook de strepen over het dak zijn gespoten, het was eerst plakspul maar dat liet los.








rob


Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

jasperdg

Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Ronald


Red Racer

hij wordt lkkr dik Jasper!

ik ben er ook ongeveer een uurtje mee bezig geweest met het loshalen van de bumpers.
ze staan bij mij nu nog in ge glasvezel, omdat ik ze graag custom wil hebben.

ik zie dat je ook flat whipers hebt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Michiel

Erg strak, goede kleurcombinatie zo :duim:

Jasper

Wel leuk geworden he. Nu benk nog bezig met wat kleine dingen in het interieur. Ik heb trouwens ook laatst electrische ramen ingebouwd voor;) werkt prima en zeker handig met dit weer!
Die flexwipers wissen wel goed alleen tikt de linker wisser het raamrubber aan :(.  Misschien ff een paar tandjes terug zetten ofzo op de as kijken of dat helpt.

Larrs

Dat tikken tegen het raamrubber door de flexwiper heb ik ook. Erg irritant als je tijdens een lange rit de ruitenwisser moet gebruiken.

Heb jij ook flexwipers van Valeo?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

electrische ramen, heb ik helaas niet want dan moet ik me Super S panlen er weer af halen en dat doe ik liever niet, kan je die wisser niet gewoon afzagen?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]