Jasper's K10 met Super S bodykit :D:D

Gestart door Jasper, 22 september 2007, 13:05:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micra_powerk10

@ jasper Spiegels heb ik voor je kunstofkleur
@ Marcella heb ze ook nog in het wit liggen

I am only the driver..
Ford USA Mustang

Jasper

Zo, vrijdag even dat nieuwere model spiegels gehaald, en een spoilertje.  Hij wordt steeds verder gepimpt ;)
Foto's komen nog!
Laterzz

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Jasper

#18
Hoi alweer een tijd geleden dat ik wat geplaatst heb. Alweer paarduizend km verder nu 87.540 ( bijna 10.000 sinds ik de auto heb )
Nog steeds zonder problemen.

Alweer een hoop veranderd.

-Toerenteller ingebouwd
- Voltmeter ingebouwd
- Dvd speler radio met los tft scherm
- eigengemaakte middenconsole voor het scherm ( zie foto)
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening en kofferbak van binnen te openen (knop op dashboard)

binnekort nog fotos van de buitenkant ( eerst maar eens wassen, last van vogelstront terreur)

Groetennn!!
Jasper

[verwijderd door de beheerder]

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

Gaat de goede kant op, heb je nog plannen en zo ja dan ben ik natuurlijk heel benieuwd wat!!! haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Challenge

Ziet er zeker goed uit,zeker aardig wat elektronica in >:D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Jasper

Shittt! Gisteren was ik aan het rijden , en toen ik remde kwam er een staal op staal- geluid onder de auto vandaan. na gekeken te hebben bleken de remblokken rechts voor helemaal weg te zijn! de remschijf was zelfs al beschadigd :( Naar de garage dus!.

Maar een auto die eind ,maart gekeurd is moet toch niet na 10.000 km al kale blokken hebben, ik rem ook niet echt extreem hard vaak.
Bij de afleveringsbeurt zijn er nieuwe schijven opgezet, maar vrees dus dat die **** beunhazen bij die garage die gare blokken gewoon hebben laten zitten!
Aan de andere kant is aan de schijf te zien dat hij maar voor de helft gebruikt werd... (helft verroest).
Dat had toch nooit apk goedkeur mogen zijn!


Taxloss

Mijn auto was ook pas door de keuring en iets later bleken de remblokken versleten. Ik remde ook ijzer op ijzer. Eng geluid is dat he? haha. Net een vliegtuig. Maar duurt niet zo lang hoor die dingen vervangen, ook al is het wel vervelend.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jasper

Ja geen fijn geluid nee, shrok me kapot ;) ik denk dat ik morgen even de garage bel, maar als die geen tijd heeft doe ik het zelf wel moet wel te doen zijn toch.

Ed

Wil nog wel even toelichten hoe ongeveer de APK werkt.
Het hele APK gebeuren is een moment opname en als de mankementen die je nu noemt toen nog niet aan de orde waren en gewoon binnen de marge's zijn voor wat er wettelijk bepaald wordt kan zo'n keuringsstation nooit en te nimmer de auto afkeuren.
Wel hadden ze dus jou een advies kunnen geven van de delen die in de loop van de tijd in aanmerking komen om vervangen te gaan worden.
Het zou natuurlijk raar zijn als alles van de auto goed is en dat je morgen je verlichting aan doet en 1 lamp doet het niet,dan zou je zeggen dat hij net gekeurd is en dat gisteren alles nog goed was.
Het zijn dus echt moment opname's.
En in je vehaal lees ik dus ook nog dat dit al 10000 km geleden is dat de APK is uitgevoerd.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Jasper

Ja ok heb je ookwel weer gelijk in natuurlijk, maar ik nam aan dat als ze er nieuwe schijven opzetten ze er ook nieuwe blokken opdoen. vrij logisch tog. Verder was ik later nog eens terug geweest voor de rem linksvoor die helemaal niets deed!. Ook vlak na de APK... beetje raar.

Micra_powerk10

Heb je al nieuwe schijven?? kan ze ook wel zetten voor je.

Groet
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Jasper

Hoi, ik heb vandaag de auto weer opgehaald. twee nieuwe schijven, nieuwe remblokken en een van de klauwen zat vast, hebben ze helemaal uit elkaar moeten halen en schoonmaken. Dus maar nu wel ff goed spul derop laten zetten bremo's.. maargoed tis weer gefixt en ik kan weer rijden! Bij elkaar €215 euro opzich nog wel te doen dus..
Het handeltje was echt goed verrot dus... een remblok was helemaal kaal en aan de andere kant liep het blok aan....

Jasper

#29
Maarre ff @ PowerK10.... ik heb nog wel 2 nieuwe banden nodig maat 175/60 R13 deze die er nu op zitten zijn echt zwaar afkeur, wat kost dat denk je?