Jasper's K10 met Super S bodykit :D:D

Gestart door Jasper, 22 september 2007, 13:05:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasper

Heh shitt.. ik moet zo de 14e werken :( :@ koopzondag jammer jammer..

Sportuitlaat was kutkwaliteit:P scheurde op een lasnaad, nu voorlopig een origineel uitlaatje eropnder hangen, ook handig voor de apk binnenkort. En lekker stil natuurlijk haha

De sportdemper komt nog wel terug maar moet eerst gelast en aangepast worden, zorgen voor mooie beugels voor de bevestiging etc.

Red Racer

werken  :'( :'(

het was wel zo leuk om jouw er ook bij te hebben.
Kan je die werkdag niet verplaatsen?

maja we zien je wel op een volgende meeting en die sportuitlaat was niet van de allerbeste kwaliteit zkkrs.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

of het was een maandag morgen of vrijdag middag uitlaat :P

Jasper

#93
Heey dames en heren,

Ik dacht van laat ik maar weer eens wat laten horen;)
drukdrukdruk he niet zoveel tijd om hier opt forum te hangen;)

Mijn micra is inmiddels weer goedgekeurd tot 28-03-2010!!
Geen enkel probleem weer zells zonder kat!! ;) CO meting 0,00
Kwestie van goed heetstoken voor het keuren ;)
Hij rijdt ook nogsteeds als een zonnetje dus heb nix te klagen, laatste tijd heb ik niet zo heel veel meer aan de auto gedaan, alleen een nieuwe zonneband op de voorruit, paar nieuwe ruitenwissers(van die mooie platte stripjes) en een raamantenne omdat de normale het niet normaal doet.
Mijn sportuitlaat ligt nogsteeds ergens te rotten in de schuur zal binnenkort eens kijken of die der weer onderkan na wat laswerk.

Groetjess
Jasper

Red Racer

weer eens leuk om wat van je te horen.

heet stoken? met de gasbrander er onder hangen?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

Citaat van: Red Racer op 19 februari 2009, 19:26:17
weer eens leuk om wat van je te horen.

heet stoken? met de gasbrander er onder hangen?
lekker door rijden ;) voor de meting

Jasper

#96
haha jah gwn x flink over de snelweg enzo dat de motor goed heet is.
kun je btw niet gewoon fotos meer toevoegen?

Jasper

#97
Zondag weer even aan de slag, de voorremmen zitten vast en lopen aan dus ff demonteren en schoonmaken, is toch geen fijn idee op de snelweg.  :-[
Verder heb ik een setje koplampspoilers, blinderingsfolie voor de achterruit en een setje mistlampen voor onderaan in de bumper. Weer heel wat te beunen dus!  :duim:

Hier maar weer eens een keer een foto van mijn micra op de foto samen met de primera GT van mijn broer.  :D
Groetjesss

Red Racer

deze micra is echt een meeting bezienwaardig waard voor mij.

wel wat te klussen jah jasper!

zal t wel in dit topic vinden!


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

netjes vind de k10 leuker eerlijk gezegt :$

Jasper

haha tnx heren, ik had nog gekeken voor die super S set maar die bumpers moesten dan ook nog gespoten worden want ze waren beschadigd enzo. En ik denk dat die sideskirts en lage bumpers der zo onderuit liggen met mijn rijstijl;).
En ik vond 250 euri nogal duur en dan moet je nog alles ombouwe dusjah. Vind hem wel mooi zat zo.
Komen alleen nog kleinere banden op, dit is 175/70/13, die zijn te hoog dus loopt ie aan met mensen achterin. Dr moet dan 175/60/13 of 185/60/13 ofzo op..

rob

heb net busje zilver verf (spuit vorm) van me vriendin gekregen haha

Jasper

#102
haha, zal vast niet die kleur zijn, ik heb ook een spatbord gespoten met spuitbus, dat zou ook de goeie kleur moeten zijn, maar dat zie je ook best goed.
Kan trouwes dat geld van die bumpers bter gebruike voor een nieuwe koppeling;) die heb ik lichterlijk afgefakkeld, hij pakt pas op als je je voet helemaal van het pedaal haalt. Verder moet er ook een nieuwe distributieriem op, deze is uit 98 ofzo dusjaah. maargoed dat komt wel. 

SamBam

kan je weer lekker klussen.

ben benieuwd hoe die spoilers staan.

grt, Sam

Jasper

#104
Zooo hier (op de volgende pagina) wat nieuwe foto's van de micra, toen ie vers uit de wasstraat kwam vandeweek ;) scheelde wel een paar tinten in kleur;)
verder fotos met de nieuwe mistlampen en koplampspoilers.
Mijn sportuitlaat komt ook weer terug binnenkort, hij was alweer terug aan elkaar gelast en verstevigd. Alleen raakte de bocht elke keer de ophanging van de auto, nu gaan de we de pijp na de katvervanger iets langer maken zodat het wel netjes past en hij niet weer afbreekt.
groetjesss
Jasper