Hoofdmenu

Vleertje

Gestart door Vleertje, 01 mei 2005, 17:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heiko

Hier Michiel...

http://www.carpartstuning.nl/prod01.htm

Volgens mij bestaan ze alleen niet vor de facelift, weet dat niet zeker

Vleertje

Deze hebben wij via ebay
weten te bemachtigen. Maar
degene waar wij ze van hebben
gekocht heeft verder niets voor
een micra

Vleertje

Foto`s  :D





Foto in het donker komt nog

Heiko

Vind het echt een mooie auto worden, en door die nieuwe tellerplaten lijkt hij ook weer een stuk jonger  :duim: :duim:

Challenge

ziet er echt mooi uit die witte teller platen :duim: :duim:
En de auto natuurlijk ook :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

street-twins

Zo ziet het er in het donker uit



Er is een lampje stuk aan de linker kant en ben er nog niet aan toe gekommen om er een nieuwe in tezetten of een nieuwe op tehalen net zo als mijn linker spiegel
Brenda had laast een ongeluktje gehad met een tegen liggen en alle bij zijn ze door gereden en ik had nog wel een spiel liggen
ik die op gezocht en iets tehard handig druk ik mijn buim door de spiegel heen dik stuk glas in mijn vinger en weer een spiegel stuk
dag er na naar de sloop maar die is dicht omdat het bouwvak was vandaag weer geweest hebben ze geen eentje meer liggen
Baal baal nu kan ik na groningen gaan om er eentje van de sloop tegaan halen

wendy25


Micra_powerk10

Kan je evt wel een Nieuwe Spiegel leveren kost 17,65 exclusief btw levertijd +-3dagen
I am only the driver..
Ford USA Mustang

street-twins

he niet eens aan gedacht ik kan zelf ook nog wel ff kijken wat die dingen bij lasulec kosten of hoe je het ook maar wil schrijfen 
Dan hoef ik ook niet tew88 als ik geluk heb  ;)
ben alleen de site kwijt waar de prijsen van hun op staan heeft iemand die nog ?

Maar nog wel bedankt jongens  :duim:

street-twins

#130
brobeerzeltje

[verwijderd door de beheerder]

Richard

Hey!

Mooie wagentje ;) Waar ik alleen niet zo snel achter kon komen is wat voor velgen jij precies hebt.

Wat voor velgen?
Wat voor maat ?
En wat de prijs was voor het setje?

:)
Micra ombouw begonnen!!

nynie

Jeeeet die heeft dezelfde kleur als de mijne! Alleen ik heb een automaatje.. Erg netjes gedaan al zeg ik het zelf!
Hoe zit dat precies als je de stootstrippen eraf haalt? Dat staat stukken beter!
Die van mij gaat richting de spuiter. Plezier ermee!

Richard

#133
Citaat van: Richard op 11 juni 2007, 22:28:04
Hey!

Mooie wagentje ;) Waar ik alleen niet zo snel achter kon komen is wat voor velgen jij precies hebt.

Wat voor velgen?

Niemand weet mijn vragen :p
Wat voor maat ?
En wat de prijs was voor het setje?

:)

Niemand weet mijn vraag? :P :D

en ik ben ook wel erg benieuwd als je die stoot strippen eraf haalt moet er dan nog iets opgevuld worden ? En waar kan je dat het beste mee doen gewoon plamuur ?
Micra ombouw begonnen!!

nynie

Ik vermoed van wel, maar heb toch besloten om ze erop te houden. Als er een andere deur tegenaan komt dan moet heel het scherm weer gespoten worden. Ik laat ze nu meespuiten.