Mijn rode Micra 1.3 TC (update)

Gestart door Larrs, 27 november 2007, 20:09:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

rob

oelalala mooi potje zou wel lekker klinken

Red Racer

zeer knap exemplaar!

hoe doe je dat eigenlijk via japan?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Larrs

Citaat van: Red Racer op 27 februari 2009, 20:08:22
zeer knap exemplaar!

hoe doe je dat eigenlijk via japan?
Via een bedrijfje wat onderdelen kan importeren. Moet je wel precies aangeven wat je wilt hebben. En je moet vooraf betalen.

Er zijn best wel genoeg bedrijfjes die het kunnen. Ik heb het via Show and Go gedaan.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

die on-ine shop werkt lekker niet dus

Larrs

Citaat van: rob op 27 februari 2009, 20:27:17
die on-ine shop werkt lekker niet dus
Moet ook via de mail of telefoon. Ze zijn ook nog jong en bestaan nog niet zo lang.

Ik heb het via de pm functie van NCN gedaan. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Heiko

Heel gaaf Lars, ziet er goed uit

rob

waar haal je dan die spullen vandaan zodat je ze door kan geven ben wel nieuwschierig

Larrs

Citaat van: rob op 27 februari 2009, 20:34:18
waar haal je dan die spullen vandaan zodat je ze door kan geven ben wel nieuwschierig
Zelf zoeken op internet. De bedrijven opzoeken en kijken of ze onderdelen maken voor de Micra.
Als je niet weet welke bedrijven er zijn in Japan, moet je de websites bezoeken van de import bedrijven. Je komt altijd wel namen tegen.

En als je het niet zeker weet of een bepaalde fabrikant het nog heeft of maakt, kunnen ze het misschien ook wel nakijken.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.


rob

of tewel dit lijstje af speuren wat op hun site staat TEIN, JIC, Mugen-Power, Work,  AEM, Blitz, Spoon Sports, Backyard Special, TRD, VolkRacing

Larrs

Citaat van: rob op 27 februari 2009, 21:08:06
of tewel dit lijstje af speuren wat op hun site staat TEIN, JIC, Mugen-Power, Work,  AEM, Blitz, Spoon Sports, Backyard Special, TRD, VolkRacing
Ja. :)

Zo heb ik het gedaan. Alleen Spoon en Mugen mag je schrappen, want die hebben niks met Nissan.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob


Challenge

TRD ook nie is toyota :duim:
Mugen is meestal honda.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Larrs

Citaat van: Challenge op 28 februari 2009, 12:56:57
TRD ook nie is toyota :duim:
Mugen is meestal honda.
TRD kende ik niet, maar die dus ook niet. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

dus als je daar op een van die sites wat vind voor je auto bestellen hun het en laten het verschepen naar nederland.

aleen jmmr dat r vrij weinig voor een k10 te koop is GVD.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]