Mijn rode Micra 1.3 TC (update)

Gestart door Larrs, 27 november 2007, 20:09:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Larrs

Naar die bougies zal ik wel eens beter naar kijken. Ik dacht dat Denso erg goed was, ze geven in ieder geval aan dat ze duurzaam zijn.

Maar het interieur hoeft niet compleet vervangen te worden. Alleen de console, bakje eronder, tellerhuis en kap achter het stuur wil ik een mat zwarte kleur geven.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

nismo

NGK is idd goed.

En verder lekker lijstje!

Anti autostyle!!

rob

leuk lijstje. super s side skirts??? huh??? geen idee wat je bedoelt bij mij is ook gewoon zoals bij jou hoor

Larrs

Citaat van: rob op 08 juni 2009, 16:06:16
leuk lijstje. super s side skirts??? huh??? geen idee wat je bedoelt bij mij is ook gewoon zoals bij jou hoor
Nicole heeft Super S bumpers en side skirts, ik dacht dat de side skirts ook van de Super S afkwamen. Anders zoek ik alleen Super S bumpers. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

na of ze moeten er bij mij afgesloopt zijn maar na mijn weten en kijken op mp zitten er nooit skirts op een super s ;)

tja had wel gekund idd

Michiel

Die sideskirts waren volgens mij niet van een Super S, maar die zat bij die kit die Marcel op z'n Micra had.

Larrs

#216
Vanochtend had ik mijn Micra voor de APK weggebracht, maar kreeg net te horen dat die afgekeurd is. :(

Ik had gehoopt dat de zaken die Marcel opgelost had voldoende was, maar er waren nog andere zaken.

- Co waarde te hoog. 6% was de waarde en moet 0.5% zijn. :o
De monteur zei dat het ook door lekkage kon komen, hopelijk is dat het ook.
- Speling in beide fuseekogels. L+R
- Kentekenverlichting werkt niet.
- Op het kentekenbewijs is het kenteken nummer niet duidelijk leesbaar bij de eerste letter.

De Micra heb ik weer mee terug genomen en ga bedenken wat ik ga doen. Dit gaat me wel weer veel kosten en daar ben ik niet zo blij mee.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Larrs

Ik heb eens zitten zoeken naar het vervangen van de fuseekogel, maar volgens de berichten op NCN is het voor een beginner lastig werk.

Er wordt gezegd dat het beter is om de draagarm te vervangen dan alleen de fuseekogel, is minder werk. Maar ook veel duurder, vooral omdat beide kanten gedaan moet worden.

Hoe zit het precies met de Micra?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Challenge

Wel jammer,zeker omdat je het zelf niet echt merkt, allemaal met het rijden.
Ik zou gewoon is navragen op de sloop ,wat ze voor een complete draagarm vragen.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

rob

die verlichting is het probleem nog niet das doe het zelf klusje

de co2 zit hem misschien in de aansluiting van je nieuwe demper
hebben de de oude aansluit pijp gebruikt of zat er al een pijp aan???

Originele pijp gebruikt: uitlaat cement doet wonderen
Pijp aan de demper: vloeibare pakking tussen de aansluiting

had je bij de vorige apk al problemen met de co2?

Red Racer

gewoon overal uitlaat cement tussen doen, wonderspul.

heb je niet een maat of een kennis die het samen met je wil vervangen van die fusee kogel.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismo

die fuseekogels idd op de sloop halen ofzo..de rest valt wel mee.

Anti autostyle!!

Larrs

#222
Mijn complete uitlaat is nieuw, behalve de tweede katalysator. En ik heb de vorige keer geen problemen gehad met de Co uitstoot.

Heb verder ook niet iemand die het samen kan doen, met de fuseekogel.

Ik ga morgen denk ik een afspraak maken met de garage waar ik de APK keuring heb gehad, dan mogen ze alle problemen oplossen. Kost een smak geld, maar de problemen zijn dan ook verholpen.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Larrs

Citaat van: nismo op 18 juni 2009, 17:47:41
die fuseekogels idd op de sloop halen ofzo..de rest valt wel mee.
De sloop in de buurt heeft wel alles voor de Micra. Daar staan drie Micra's, maar ik wil wel zekerheid hebben dat het blijft werken.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Ed

Belangrijk voor wat betreft het co is dat de motor eens even lekker warm getrapt moet worden,vaak is de lambda vervuilt en leest hij niet goed.
Vaak testen ze de wagens op co met koude motor dan gaat het meestal niet goed.

De fuseekogels zijn wel te doen maar er moet wel een pers aan te pas komen,draagarm is op zich makkelijker maar kost al 170 eurie ex btw.

Losse fuseekogel kost nog geen 30 eurie de draagarm moet er dan ook vanaf.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed