Nissan Micra 1.0 uit 1995

Gestart door kilzone, 06 april 2008, 22:21:38

Vorige topic - Volgende topic

kilzone

Na een binnenbrandje voor bij me koppelingspedaal (gelukkig beperkt gebleven op een relay en kunstof kapje na) nadat ik het gat van me antenne ging dichtlassen.

Effies 3 vraagjes tussendoor:

Wat voor relay zit er voor bij je koppelingspedaal achter dat kleine kunstof kapje tegen de zijkant van de auto?

Hoe demonteer je die kunstof strippen bovenop je auto (ivm dichtplamuren van antenne in slijl)

Met wat voor spul kan je zonder je metalic lak te beschadigen de lijmlaag van de kunstof stootstrippen eraf halen zonder dat je lak dof wordt?

Alvast bedankt, en prettige dag nog allemaal. Mooi weer he vandaag:P

Nissan Micra 1.0lx

Red Racer

ik heb BTW nog een senic lip liggen mischien is dat wat voor je.

die lijm kan je er wel afkrijgen met commandant of met mequiers of zo.
Strakke moterkap die je hebt!!! nu nog verfen.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

kilzone

De kap is al gespoten, en woensdag me motorkap al gespoten. Ga nu effies me auto poetsen (blijft de komende tijd toch mooi weer, dus kan het wel) en daarna een paar foto's schieten. Kap is natuurlijk niet helmaal zoals bij de echte spuiterij, hier zitten wel een paar stofjes op, maar verder geen zakkers druipers, en alles is super glad.

Nu net me gril gespoten, maar daar zitten wat grote stofjes op, omdat het nogal waait, dus die doe ik morgenavond even over.

Heb net nog een rooster gemaakt voor de gril. (ik wed dat julie hem niet mooier konden maken:P ) Super pas.

Nu gisteravond na de binnenbrand:S:S:S evengoed nog 2 componenten plamuren, en vanmorgen nog 2x, en het stuk stijl staat nu in de 2 componenten gondverf, en heb het al weer met waterproof uitgewazemd. Nu morgenmiddag het gegronde gedeelte laten overvloeien met lak op het bestaande gedeelte, en dit ook nog eens doen met de 2 componente blankelak

Ik spuit alles met de compressor, spuitbusjes is voor NOOBS:P
Nissan Micra 1.0lx

rob

er is van commedant poets middel idiaal om stofjes ver te poetsen

Red Racer

ik heb alles aan me auto met busjes gedaan, compressor is te veel werk en heb er de verf niet voor.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

mijn compressor heeft maar 2 liter zoek een oude gas tank die kan ik dan ombouwen en dan kan ik ook spuiten met compressor

kilzone

Wij hebben zon gastank die omgebouwd is tot compressor, gaat (ongeveer) 500 liter in. Je krijg met spuitbusjes nooit de kwalitijd die ik je nu hieronder met foto's laat zien :P
Nissan Micra 1.0lx

rob

hier onder de foto's? ben ik te vroeg ofzo :P nou dat lukt wel hoor ;) kost wat meer tijd maar oke ;)

kilzone

Gisteravond me me antenne gat (die ik in me stijl heb) wezen dichtlassen, opeens kwam er rook door de stijl omhoog, en werdt steeds erger, tot ik me deur van me auto open deed en ik BRAND zag in de hoek onder de stijl. Hier een foto van de schade (op de foto lijkt het erger dan dat het eigenlijk is, omdat er normaal een kunstof kapje voor zit, dat bij mij dus helemaal verbrand was)

Vanmiddag even me auto op de foto gezet in de natuur:P. Dit is me nieuwe motorkap dus (hij was rood:P)
VOOR:

NA:

En dan ga je effe een biertje doen, en effies later loop je naar je auto zit er een klein vogeltje op de net gewassen auto, en jah hoor. Me kap was dus goed genoeg om lekker warm net nog in het zand over me auto leggen te rollen:S

Hier wat foto's van voor het spuiten en na het spuiten. De logovrije gril met racegaas (vond wit wel het mooiste). Heb het gaas super mooi passend gemaakt voor me gril.

Achterraam spoilertje
Nissan Micra 1.0lx

rob

mooi geworden hoor heb je snel gedaan ;) toch goed idee van mij he die bewerking zo in plaats wat je wilde zoals de devil red micra

kilzone

Ik vind het niet verkeerd inderdaad. Als zondag me gril af is staat het wel helemaal leuk. Daarna gaan we verder met de bumpers en bumperlip

Citaat van: rob op 22 mei 2009, 23:34:36
mooi geworden hoor heb je snel gedaan ;) toch goed idee van mij he die bewerking zo in plaats wat je wilde zoals de devil red micra
Nissan Micra 1.0lx

rob

ik zoek nog hard voor me met de voorbumper lip ;)

kilzone

Ik heb nog niks van je gehoord jah. Zal morgen even op de sloop vragen wat dat moet kosten. voor 20 euro per lip neem ik ze mee. Als ze nog een super s voorbumper met lampen hebben ben ik helemaal verkocht:P
Nissan Micra 1.0lx

rob

net even voor je gebeld naar een sloop maar niks helaas

Geuens