Menne Micra K10

Gestart door Geuens, 20 juni 2008, 22:09:06

Vorige topic - Volgende topic

Geuens

Net geprobeert, past net niet.
gaatjes van sport stuur staan heel klein beetje dichter bij elkaar.
Maar als ik gaatjes wat moet omboren is ook niet meer mooi met die ring, dusja pech.
Zijn er verschilende gaat afstanden van sportstuur tot sportstuur? of heeft supper S net wat grotere afstanden?

SamBam

dat is jammer.

wordt dan toch een andere naaf.

grt, sam

Red Racer

k heb m al gezien dat je m verkoopt,

kan je de gaten op de naaf niet op maat boren zodat ze passen op je stuurtje?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Hey leuke micra :D

Wat voor steekmaat heeft een Micra K10 eigenlijk.. ben beetje opzoek naar velgen voor de micra van me vriendin ding hebben we pas een maandje ofzo moet m beetje opleuken  8)

Zal binnekort ook ff een show your car aanmaken

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Geuens

Citaat van: Red Racer op 05 mei 2009, 20:49:00
k heb m al gezien dat je m verkoopt,

kan je de gaten op de naaf niet op maat boren zodat ze passen op je stuurtje?

gaat wel ja,
ma dan denk dat ik dan problemen krijg met die ring rond claxon, en gaat het ook niet meer zo mooi zijn.

Voor een adnerer naafadapter te kopen heb ik op moemnt niet veel gosting om geld aan uit te geven dus wacht er voormlopig nog even mee.

Geuens

Citaat van: Cookiebox op 06 mei 2009, 10:33:54
Hey leuke micra :D

Wat voor steekmaat heeft een Micra K10 eigenlijk.. ben beetje opzoek naar velgen voor de micra van me vriendin ding hebben we pas een maandje ofzo moet m beetje opleuken  8)

Zal binnekort ook ff een show your car aanmaken

Dankj,
steekmaat is 4X100

Geuens

Vandaag naar autoshop geweest,
Heb Bi-Xeon setje van Pilot aangeschaft 8000K was er 249euro voor kwijt :s.
Die even gemonteerd en ja zo in het licht ziet het er goed uit nu wachten tot het donker word.

Cookiebox

249 euro voor Xenon! :O.. met gouden connectors of? waar zit die prijs aan gekoppeld?

Geuens

Citaat van: Cookiebox op 22 mei 2009, 19:07:16
249 euro voor Xenon! :O.. met gouden connectors of? waar zit die prijs aan gekoppeld?

Zou het niet weten

Bunny

Citaat van: Cookiebox op 22 mei 2009, 19:07:16
is wel Bi xenon he

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

Goeie koop!!!!!
je gaat er gegarandeert veel meer mee zien aleen iri voor andere bestuurders,but f*ck them.

Die 249 euro komt vanwegen die Bi-Xenon en dat het van PILOT is!!!

heb m ook en is echt een mooi item!.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

+ pilot dus top spul ;) fotoooooo'ssssssssssssss

Geuens

Oke toch niet te duur dan.
Ja zometeen fototjes maken begint toch al wat donker te worden :p.

Red Racer

Topper!

als je gewoon dim xenon en grootlicht halogeen had was het al iets van 160 euro.
en pilot is echt top spul en waar voor je geld.

let er wel op als je het monteerd onder de kap, dat je die kastjes die er bij gelevert zitten niet op een hoop gooit maar knap van elkaar af monteert.

resultaat zullen we wel zien.

Jaar.''[/size]