Menne Micra K10

Gestart door Geuens, 20 juni 2008, 22:09:06

Vorige topic - Volgende topic

Geuens

Citaat van: tupperwuppie op 10 oktober 2010, 16:20:18
wat voor veren zijn dit trouwens? Want wil zelf ook een kindafush/hellaflsh micra zien te bouwen maar denk niet dat dat met 35mm op 14" gaat lukken hehehe

Weet niet precies welk merk denk dat het gwne autostylertjes zijn zijn 35mm verlaging.

Geuens

Vorige week zondag op de parking van de stop & go hier in Lommel ene tegen mijn micratje aan gereden :s. zeiflank en bumper geraak en velg lichtjes :s, maar gelukkig geen speling op het stuur enz nu.Maarja komt wel weer allemaal vroeg of laat in orde :).

Rick_db

Citaat van: Geuens op 16 oktober 2010, 13:00:23
wat voor veren zijn dit trouwens? Want wil zelf ook een kindafush/hellaflsh micra zien te bouwen maar denk niet dat dat met 35mm op 14" gaat lukken hehehe

Weet niet precies welk merk denk dat het gwne autostylertjes zijn zijn 35mm verlaging.

en dan zo laag? jeuzus :O

Geuens

Citaat van: tupperwuppie op 16 oktober 2010, 13:55:36
Citaat van: Geuens op 16 oktober 2010, 13:00:23

en dan zo laag? jeuzus :O

Zaten 2personen in dus lag ie mee mooi plat :p.

Geuens

Gisteren voor de lol even men dubbelasser aanhanger achter de micra gehangen.
Het zicht viel best mee vond ik :).

Taxloss

gehehe, zit hij er echt aan vast of is hij alleen maar bij dichtbij geparkeerd??

Maar eh, filmpje heb je leuk gedaan op youtube. van de show.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

hahaha ja heb ook me twijfels maar hij hangt wel laag de kont
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Geuens

Hangt er echt aan, was er een stukje zo mee gaan rijden, wel paar keer nagekeken maar viel al bij al nog mee :), achtersta as kwam wel lichtjes van de grond maarja.
ongeladen wel te verstaan.

@Tax: bedankt, site erbij is nooit verkeerd ;)

Red Racer

HAHAHAH Kei hard met die dubbel asser achter die micra :D  :wave:

filmpiej ? vertel eens meer?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

nee dat filmpje van de madiwodovrijdagshow, geuens heeft er ook 1opgezet maar met adres van de fanclub er onder. goede reclame.

Wel vet ja die aanhangwagen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nismo

Alleen jammer dat je er met de micra niet mee mag rijden ( althans op de Nederlandse wegen) Zou wel erg handig zijn bij een verhuizing ofzo :D

Anti autostyle!!

Geuens

Lang geleden dat ik nog hier ben geweest,
Zeer druk gehad laatse tijd.

Ik heb besloten mijn micra zijn platen terug binnen te sturen en hem aan de kant te zetten tot hij oldtimer is. Om dit nog wel wat jaartjes duurt heb ik me voorlopig en ander oldtimerke aangeschaft (spijtig genoeg geen jap maar die ik dan graag zag als oldtimer waren beetje aan dure kant).

Maar voor alle duidenlijkheid ben nog steeds Micra FaN! :)

Red Racer

Mooi dat we nog wat van je horen geuens.

zouden we dan van die oldtimerke wat foto's mogen zien is wel leuk om te weten wat ie nu aan het stuur heeeft.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens

Heb nu een golfje 1 gekocht uit 1982.
Om hij oldtimer is kan ik hem hier in belgie voor 105euro per jaar verzekeren en 20euro taks perjaar dus voor 125 per jaar ben ik gesteld, en moet niet meer naar de keuring.

toen ik hem ging halen

En natuurlijk zo snel mogenlijk op zen penske gelegd

2yellow4u

Mooie oldtimer Golf!!
Wat mij betreft ben je nog steeds welkom op de meets ;)