Mijn Micra K11 1.3 uit 98

Gestart door Rick, 30 juni 2008, 20:01:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rick

Vandaag weer is bezig geweest. Grill verwijderd, door racegaas vervangen en de auto gepoetst!

grill:


auto na het poetsen, met de passat van een maat van me:



Vakantie geld komt eraan, dus kan is lekker inkopen gaan doen!
Plannen:
- Verlagen
- Heldere koplampen (laatste facelift model?)
- Luchthapper op de motorkap
- Achterbumper opnieuw laten spuiten (rode auto tegenaan gezeten)
- Andere einddemper

Arno

Dat klinkt allemaal goed. De koplampen van het facelift model passen er zo in, heb ik ook. Je hoeft de voorbumper niet eens te verwijderen. www.artaparts.nl hier zijn ze niet duur en ook van valeo dat is hetzelfde als origineel alleen veel goedkoper. Alles zit er dan bij lampjes motortjes enz..

Grtzzz

rob

netjes hoor ;) vind het wel even iets totaal anders zo de grill zo heb ik het nooit eerder gezien!

Red Racer

ziet er strak uit! :duim:

nu je bumper nog met pk gaas 8)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick

Yup.. was ook de bedoeling! Had namelijk 2 stukken gekocht, maar had een stuk verkeerd geknipt, dus moest de 2e gebruiken. Volgende week beter!

Rick

Net even een Xenon kitje aangeschaft. 8000 staat best mooi. Nu nog wachten totdat het donker is! :)

nismo

Even een vraag, waar woon jij?

Of ja, waar is die foto genomen waar je auto op de oprit staat. Komt me beetje bekend voor volgens mij.

Is het toevallig geldrop?

Anti autostyle!!

Rick

Woon in Eindhoven, op de Boschdijk. Foto's zijn allebei genomen in Rooi.


nismo

Geen idee waar Rooi ligt :P

Maar lijkt beetje op de oprit van een oud collega (dirk) van de nissandealer in nuenen vandaar.

Anti autostyle!!

Rick

Hehe.. Sint Oederode ;) Wordt ook wel Rooi genoemd...

Geuens


nismo

Dat weet ik wel te vinden :P

Anti autostyle!!

Rick

Geloof me.. je kan daar verdwaald raken zonder TomTom:p

Rick

Buizenset gekocht voor een luchtfilter. Heb nu de K&N filter die meteen op de MAF zit, merk met optrekken enzo dat de motor daardoor vaak hapert en inhoud. Donderdag het erin bouwen.. ben benieuwd!

Arno

Ik heb ook vanalles liggen. Mooi hoek stuk buis rond 60  en een green luchtfilter. Als het goed is word het morgen opgebouwd. Ben benieuwd naar je ervaring met het nieuwe filter.