Mijn Micra K11 1.3 uit 98

Gestart door Rick, 30 juni 2008, 20:01:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

dat moet wel goed komen rijd lekker hoor zoon filter

Red Racer

ik zal er wel vanuit gaan dat het goed komt, helaas dat ik zuks niet kan fixen voor de k10 :'(


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Arno

Waarom lukt dat niet op een K10??

Rick


Red Racer

ik heb t al eens gepobeert maar je zit met allerlij pompjes op je luchtfilterbak waardoor ie knap stationair loopt.

dus nu zit ik met een mega filter en een buis opgescheept.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

Citaat van: Red Racer op 21 mei 2009, 12:01:46
ik heb t al eens gepobeert maar je zit met allerlij pompjes op je luchtfilterbak waardoor ie knap stationair loopt.

dus nu zit ik met een mega filter en een buis opgescheept.
te koop zetten

Arno

Aaahh op die manier. Daar moet toch wel iets op te vinden te zijn.

Rick

Het is inmiddels allemaal gelukt, moet alleen nog ergens een silicoonbocht vandaan halen, en wat ophangbeugels. Weet maar nooit.. wil liever niet dat alles  afbreekt.
Foto's zullen snel volgen!

Red Racer

ander kan je weer opnieuw beginnen als t stuk raakt.

we zullen de foto's afwachten.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick

Tijd weer voor een updateje.. Zondag wordt een grote dag, verschillende leuke upgrades aanbrengen, waaronder een centrale deurvergrendeling op afstand. Foto's zullen volgen!  >:D

Arno

Hey daar ben ik benieuwd naar dat moet ik ook nog. Waar heb je het vandaan en wat koste het???

Grtzz

Rick

Bij de lokale auto materialen zaak. Kant en klare inbouw sets te koop. Moet alleen heel het dashboard eruit halen, ben  te lang om zo onder bij de zekeringskast te kunnen:P


Arno

Weet je misschien wel een merk?? En had jij al cpv of helemaal nog niet. Bij mij zit er al CPV in maar het moet alleen op afstandbediend kunnen worden.

GRtzzz

Rick

Yup ik ook al.. Dat scheelt een boel. Had het gezegd tegen de verkoper, en die haalde de hele CV set eruit, alleen de ontvanger, afstandsbediening en de kabels zitten erbij. Scheelt veel! Zijn heel veel merken, meeste sets zijn universeel.

Rick

Schroefset zit er inmiddels onder!