Mijn Micra K11 1.3 uit 98

Gestart door Rick, 30 juni 2008, 20:01:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

 :D Schroefset :o

Tot hoever kan je met die set zakken?
Heb je ook nog een totaal plaatje Rick?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Michiel

Inderdaad nu nog de rest van de foto :)

Achterkant ziet er al goed uit, hoe rijdt het?

Rick

Komt eraan. Morgen spruitstuk etc monteren.. en dan zal ik een totaal plaatje laten zien!

Het is wennen.. het hobbelt een stuk meer als eerst  :P

Red Racer

dat heb je nu omdat er een schroefset onder hangt maar het stuurt nu ook vel strakker zeker?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick

Yup.. wegligging is stukken beter nu.. een hele verbetering! Helaas is het shit weer nu, waarschijnlijk vandaag niks monteren dus :(

Challenge

Allemaal mooie upgrade's :duim:
Komt zeker het vermogen en wegligging tengoede :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Rick

Spruitstuk zit er inmiddels op! Lekker geluidje en je merkt het goed bij het rijden in hogere toeren. Flink gekloot met de moeren etc bij de kat, zoals Michiel al voorspeld had.

Alleen is 1 van de xenon lampen er mee gestopt, das weer iets voor morgen..

Schroefset moet ook nog iets bijgesteld worden aan de voorkant, want hij stuitert iets te veel..

Michiel

Dat is mooi om te horen dat hij erop zit, heb je hem wel in 1 deel erop gekregen of moest je hem toch uit elkaar halen?

En we willen foto's zien!!! :P

Rick

Uit elkaar gehaald, ging wat makkelijk. Moet alleen nog iets gaan verzinnen, want het spruitstuk stuitert constant tegen de voorste stabilisator stang..

Arno

Maybe heb ik het even gemist (weekje met vakantie geweest). Wat voor schroefset heb je eronder geknoopt??? En hoe kom je aan het spruitstuk ik zoek al ffies maar ik kan alleen iets in engeland vinden.

Grtzzz

Rick

Intrax setje, en een Janspeed spruitstuk. Allebei van Michiel overgenomen! Misschien dat hij iets weet  :P

Michiel

Mijne kwam ook uit Engeland :)

Rick

Ben er achtergekomen waarom de uitlaat tegen de stabilisator stang hing. Het ophangstuk met de rubbers bij de kat was doorgeroest. Is inmiddels opnieuw gelast. Straks de auto poetsen en wat foto's maken  :)

Rick

Updateje

Raamband sticker vervangen door een zilvere. Foto van spruitstuk en de verlaging.








Larrs

De verlaging staat goed zo. :)

En rijd het lekker met je spruitstuk?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.