Mijn Micra K11 1.3 uit 98

Gestart door Rick, 30 juni 2008, 20:01:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

was een race accu geen oplossing? of zijn die niet goed genoeg voor gewoon gebruik?

Rick

budget laat even niks toe op het moment, als ik weer wat over heb duik ik nog een keer onder de moterkap om alles goed in te richten..

rob

hahahahaha ;) zoveek ruimte verspilling?

Rick

hehe nee dat niet, maar de filter zit te dicht tegen de motorkap aan, zuigt dus eigelijk teveel warme lucht, en ik heb nog geen fatsoenlijke buizen gevonden:)

rob

ik kreeg de tip om het van 70 cm afvoer pijp te maken ;) 45 graden bocht en 90 ;)

thnx to Stefan Aztek
http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,794.30.html

Rick

weet niet precies wat ik bij de opening in de motor moet doen, de filterbak zit op de luchtaanzuiging, maar zit ook nog op een openingentje in de motor, enig idee wat daar mee moet gebeuren?

gr
Rick

rob

das een gooie :P ben zelf ook bezig met het project ookal licht het stil :P

heb me filter er nog niet afgehad

Igor

Ik heb nog een mooie CAi met een Pipercross Carbon box en samco slangen. Iig geen goedkope PVC tuning! (PVC houd heel veel warmte vast!)

Rick

Helaas op het moment geen geld over, ben al bij een ijzer handel geweest, had wel wat buizen gehaald, maar heb nog geen 90 graden hoek kunnen vinden

Igor

You need foto?



[verwijderd door de beheerder]

Rick

Heb ik al is gezien hehe, bedankt voor de tip!

Igor

De auto, of het filter set up? Heb hetzelfde setje liggen, alleen dan een Carbon box ipv een open filter!

De bovenste foto is van mijn pa.

Rick

alle 2 de foto's hehe, maar ik verzin wel wat, wie weet als ik geld heb, wil ik die set alsnog wel hebben:)

gr rick

rob

waar is dat kleine filtertje voor???

oke pvc tunning why not? hoezo te warm er komt toch koele lucht door de pijp van filter af

Rick

dat vraag ik me dus ook af waar die voor is, die snap ik niet helemaal..