Mijn Micra K11 1.3 uit 98

Gestart door Rick, 30 juni 2008, 20:01:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Michiel


rob

ziet er goed uit hoor! keep up the good work!

Rick

Citaat van: Larrs op 24 augustus 2009, 16:54:02
De verlaging staat goed zo. :)

En rijd het lekker met je spruitstuk?

Zekers, er trilt alleen nog steeds iets, dus van de week weer even de krik eronder en even kijken.
Van de week ook de Xenon balasten goed isoleren etc..

Taxloss

Citaat van: rob op 24 augustus 2009, 18:06:18
ziet er goed uit hoor! keep up the good work!

heeej dat zeg ik ook altijd...

bij deze dus: keep up the good work, mooi hoor
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

haha lol maak ik er toch van keep up the tuning ;)

Rick

Wordt weer eens tijd voor een updatje hiero!

Zo staat de auto er inmiddels bij.







Verder komt deze bumpert op de auto!



Ook bezig met een nieuwe einddemper, en het dashbord gaat helemaal zwart gemaakt worden. Ga van de week ook nog even langs de sloop om te kijken of er nog wat leuks staat!

Rick

Paar stukken van het interieur gespoten van de week. Foto's volgen snel!
Verder komt er een nieuwe uitlaat onder vanaf de kat naar achter, en gaat de achtervering is eronderuit voor wat onderhoud.

skralebenderacing

ziet er al goe uit die micra.
ben beniewd naar fot's van het interieur
micra power, simply the best

Rick

Wat leuks voor de bumper gezet!



Verder toerenteller besteld, komt mooi naast het klokkenhuis. Verder binnenkort de originele grill verbouwen en netjes met racegaas afwerken, en onder de kentekenplaat voor ook gaas plaatsen!

Rob

who gaaf waar komt die vandaan *kwijl*
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rick

Bumperlip van een oude Opel Astra. Op maat laten maken voor de Micra  8) bij iemand van Nissanclub Nederland. Ben verder met de originele grill van de auto iets leuks aan het doen ( wat er nog origineel van overblijft)

De 2 grill delen staan op de moment te drogen omdat alle hoekjes en deukjes gevuld zijn met plamuur. Zal van de week een foto maken als het grootste gedeelte af is!

Taxloss

Bijzonder die lip. Ben heel benieuwd.
Ik vind je velgen heel erg mooi, nog steeds, je hebt ze goed opgeknapt.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rick

Dankje Nicole! Moet ze binnenkort wel een keertje overdoen, want er zit wat stoeprand schade op. Zit er aan te denken om te of wit of zwart te maken dan.

Taxloss

Ik vind ze juist wel wat hebben in het grijs, dat heeft niemand, dat maakt je wel anders dan de anderen. Mooi juist!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rick

Gistermiddag is de pijp die vanaf die kat naar de einddemper loopt afgebroken. Stond midden in Eindhoven stil dus. Had gelukkig 2 vrienden bij die allebei monteurs zijn. Uitlaat eronderuit gehaald, en naar de garage van 1 van hen gereden, waar nog een originele pijp en einddemper lagen. Kwam lekker geluidje uit zonder einddemper  8). Meteen maar alles erop gezet. Vind eerlijk gezegd de stilte heerlijk, dus dit blijft er voorlopig onder zitten ( wel met sierstukje op de OEM einddemper.