Mijn Micra K11 1.3 uit 98

Gestart door Rick, 30 juni 2008, 20:01:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

omfg wat een geluid.

Citaat van: Shadow op 15 juni 2010, 21:48:13
titanium of gunmetal.. lekker donker maar niet zwart

dat is wel een hele goeie kleur gunmetal.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick

Fototje van een meeting van afgelopen zondag in Lommel. Links de auto van een maat van me (Peugeot 306 cabrio)


2yellow4u

#182
Gave Micra!! Mooie kleur óók   ;)

Geuens

bekende locatie :p,
Spijtig genoeg geen tijd gehad voor naar meeting te komen kijken.

Rick

Ergens ledlampen vandaan getoverd en in de Micra gezet  :D

Red Racer

zozo chiek hoor ;)

en je hebt 800k senon er in hangen?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick

nope.. 6000k.. maar was beetje raar buitenlicht buiten..

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nissanzwijndrecht

ziet er zeker netjes uit...

Rick

Danku danku. Vandaag een Micrakuurtje gespot bij de rechtse dorpel.. ROEST. Iemand hier die goed kan lassen? :D

Rick

#190
Ben maandag avond bij Eelko langsgeweest voor de veerpootbrug die hij te koop had staan. Kwam uiteindelijk ook nog met velgen terug ^^



Goed gevulde wielkast ^^


Inmiddels dus nog wat andere dingen er aan gedaan. Zoals zij ramen achter geblindeerd, nieuwe m3 spiegels. En ben bezig met het spuiten van het interieur!

illko

Velgen staan erg vet :duim:  ben benieuwd naar je interieur...maar volgens mij zie ik daar ook een bekend blauw cockpitje op de foto ;)

Rick

Haha yup, maar meteen erin gezet. Ga volgende week een keertje naar van Deijnen om een setje voor electrische ramen te halen. Kunnen die deur panelen er mee in ;)
Die staan inmiddels te drogen trouwens. Volledig zwart gespoten :)

Ik kom zsm een keertje langs in Bilthoven Eelko. Kun je ook even een rondje rijden hehe..

illko

jajajajaja!!!! please!!!!! wat ik al zei... ik heb nu 56 pk en 1200 kilo :'(. trouwens ik heb nog de knopjes voor de electrische raambediening voor in de leuningen. zal ik die even voor je apart houden dan? grtz eelko

Rick

Top. zou perfect zijn! Begin volgende maand gaat het worden pas.. dus komt goed!:D