Mijn Micra K11 1.3 uit 98

Gestart door Rick, 30 juni 2008, 20:01:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rick

Foto's zijn gemaakt. Telefoon is echt bagger, maar het is goed te zien!


MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Larrs

Het is maar een detail, maar je deurgrepen zou je ook in dezelfde kleur kunnen spuiten.

Het staat verder wel goed. ;) :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Rick

Bedankt voor de tip, zal is kijken of dat gaat lukken... Enig idee hoe ik die dingen van de auto afkrijg?:O

Larrs

Deurpaneel eraf halen. De deurgreep zit vast aan een stang. De stang zit weer ergens beneden in de deur vast. De stang en deurgreep moet je eruit halen.
Het zal de eerste keer wel even klooien zijn, maar het is goed te doen.

Alleen jij hebt een nieuwere model dan de mijne, geen idee of er veel verschil inzit.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.


Rick

Heb in de voorbumper een soort van sier plastic troep zitten, wil dit eruit halen en vervangen door racegaas, iemand dit ooit geprobeerd?

Red Racer

Mooie detail die velgen, wordt de auto nog persoonlijker van zeg ik zelf.

over dat gaas, heb zelf een k10 dus ik kan het niet proberen maar je kan dee uitdaging uit gaan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

hmz wat bedoel je? heb jij soms een door lopende neus ofzo of wat bedoel je?

Larrs

Ik denk dat die de opening bedoeld wat achter/onder de kentekenplaat zit.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Rick

Yup, heb effe een foto gebruikt waar het op te zien is.
Loopt helemaal door achter de kentekenplaat..


[verwijderd door de beheerder]

rob

daar zitten bij sommige micra's lichten in dus denk dat die met een paar schroefjes vast zitten ;)

is proberen waard ;) even goed kijken dat wel

Rick

Alleen shit dat er geen losse grill in de auto zit, kon die ook meteen meegenomen worden  :(

rob

dat durf ik niet te zeggen dat moet een andere micra fan wel weten dit is vermoede wat ik heb

Heiko

Volgens mij kan je alleen de stukken eruit halen waar mistlampen gemonteerd kunnen worden, de rest moet je ertussen/tegenaan zien te duwen. Ik zal zo eens kijken maar weet het bijna zeker.