Mijn Micra K11 1.3 uit 98

Gestart door Rick, 30 juni 2008, 20:01:48

Vorige topic - Volgende topic

rob

volgens mij is dat aleen bij het nieuwe type ik heb niet zoon aansluit punt namelijk op mijne voor zover ik weet

rob

Citaat van: Mystical Green op 17 juli 2008, 12:03:51
ik ga gewoon voor pvc en heb daar goede ervaringen mee wat een ander zeg moet hij zelf weten die discusies heb ik al genoeg gehad met mijn twin air

:) heyzzzz :D

o oke nou dan gaat dat project dus gewoon door maar zoals ik al zei licht toch even onverwacht's stil bij mij

rob

pvc is hard plastic;) tupperware zacht plastic :P

Ed

Waar gaat dit eigenlijk over,ik ben in iedergeval de draad volledig kwijt.

Iedereen moet lekker doen hoe hij of zij het wil of denkt dat hij het het beste vindt.

Heen en weer geschreeuw zonder dat degene die hier vragen over heeft er iets aan heeft.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Igor

Citaat van: Ed op 17 juli 2008, 13:03:24

Iedereen moet lekker doen hoe hij of zij het wil of denkt dat hij het het beste vindt.

Heen en weer geschreeuw zonder dat degene die hier vragen over heeft er iets aan heeft.

Ging over een filter montage, die nu direct op het luchtfilterhuis zit.

Ed

Citaat van: Igor op 17 juli 2008, 13:05:27

Ja,daar was ik wel uit.

Die fase was ik al doorlopen,maar ik zeg maar zo de één heeft geld voor pvc en doet het zo en de andere heeft ruimte om het heel professioneel aan te pakken.

Iedereen blij,maar als je voor vermogen moet gaan zou ik het persoonlijk nog heel anders aanpakken,maar dat is mijn mening.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Rick

heb 2 stukken rvs pijp op de kop kunnen tikken, moet er nog een 90 graden hoek voor zien te vinden die past, ze liggen op het moment bij een vriend van me, dus kan er van de week pas mee hobbyen. Ze zijn 65mm ongeveer, dus moet passen.

gr rick

Michiel

Misschien een stuk silicone slang tussen in 90 graden?

Igor

Citaat van: Ed op 17 juli 2008, 13:11:18

Citaat van: Igor op 17 juli 2008, 13:05:27

Ja,daar was ik wel uit.

Die fase was ik al doorlopen,maar ik zeg maar zo de één heeft geld voor pvc en doet het zo en de andere heeft ruimte om het heel professioneel aan te pakken.

Iedereen blij,maar als je voor vermogen moet gaan zou ik het persoonlijk nog heel anders aanpakken,maar dat is mijn mening.

"Gewoon in één keer een snelle auto kopen..."

Taxloss

Nou ja, sommige mensen vinden het leuk om zelf hun auto snel te maken... kan een hobby zijn.
Je kan ook als je er geen in hebt direct een snelle auto kopen ja
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

Citaat van: Taxloss op 17 juli 2008, 19:11:42
Nou ja, sommige mensen vinden het leuk om zelf hun auto snel te maken... kan een hobby zijn.
Je kan ook als je er geen in hebt direct een snelle auto kopen ja

eens ;) ik doe het aleen meer om het geluid bij mijne maar het moet wel goed spul zijn niet dat me blok naar de goot gaat

Rick

Vandaag de zijknippers vervangen. De oude oranje eruit, en witte erin. Zag toen ik mn deur open deed dat er veel zooi onderin zat. Dus had is even de kap verwijderd aan beide kanten. Dit als resultaat wat ik er tussenuit heb gehaald. Was dus nog nooit schoongemaakt.

Gr Rick

rob

zo zo een hele schoen zelfs :P hahahaha maar oke ff zonder dolle das uhm best veel

Rick

kun je nagaan hoe slecht de monteur's bij de dealer zijn, ben blij dat die failliet is hehe..

Red Racer

hebben we ook nog foto's van de knippers zelf dan van die schone witte sneakers?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]