2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

Roadrunner

I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

chiba_kun

Nog steeds zeer content met het (kleine) Nismo modje! In een lange snelle bocht toch echt meer rust in het stuur.

De Micra van Mrs.Chiba moet dinsdag voor een grote beurt en APK. Ik zal eerst even kritisch naar de auto laten kijken en of de APK zonder al te veel problemen wordt gehaald, anders wordt het winkelen voor een nieuwere K11 voor mijn vrouw (reparaties ok, maar moet natuurlijk niet te gek worden). Vandaag gepoetst en hoop echt dat die Micra het wel haalt! We zullen zien. ;)

chiba_kun

De 'beertjes' Micra van Mrs.Chiba is weer goedgekeurd. Geen op of aanmerkingen! Klasse!

Jeroen330

Riesh

Je doet net of het bijzonder is, het is geen VW maar een echte Japanner :P
Micra Addict

chiba_kun

Citaat van: Riesh op 07 januari 2014, 19:30:43
Je doet net of het bijzonder is, het is geen VW maar een echte Japanner :P

Hahaha! Da's waar, maar het blijft toch altijd spannend hoor.... zelfs de originele uitlaat zit er nog onder volgens mij. Mwah, 1998 - 90.000km niet slecht toch? :) 

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

chiba_kun

Ik had eerder gezegd niet veel meer te doen aan de Micra behoudens rijden en gewoon op tijd onderhoud, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan... en wil graag toch weer andere zomervelgen  ;) , maar moet toch bescheiden (en zoveel mogelijk OEM), dus de keuze is gevallen op een 14" Nissan-velg (made by Ronal), 6J breed en ET38. Het is de bedoeling hier een 185/55/14 band omheen te leggen. Waarschijnlijk Dunlop SP Sport Fastresponce.

Vorige zomer had ik 15" velgen met 195/45, maar dat vond ik net iets te veel, de 14" Challenge velgen met 165/60 die ik als zomerset had toch weer net ietsje teveel naar binnenvallend, vandaar bovenstaande gulden middenweg.

Plaatje van de velg (de band 185/65/14 gaat er nog af hoor...) moet nog gepoetst worden, maar is al behoorlijk netjes.

Riesh

Netjes

Wat heb je eigenlijk met de 15 inchjes gedaan ?
Micra Addict

chiba_kun

Citaat van: Riesh op 12 januari 2014, 16:50:10
Netjes

Wat heb je eigenlijk met de 15 inchjes gedaan ?

Die zitten nu weer onder een Almera GTi ;) (verkocht aan Woudam-NCN). :)

Leo

leuke velgjes, overigens dan kan ook een smallere band op ;)

bv 165/60/14 maar 185/55/14 is niet zn dure banden maat
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Ik heb ze ook gevonden joepie, bij mij gaan ze als wintervelgjes dienst doen.
Micra Addict