2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

chiba_kun

Toch maar geboden op een Japanse grille (en gewonnen) via Buyee, dus die komt vanuit Japan deze kant op. :)  ...ik kon het niet laten!

Psydan

Dat word dan denk ik het tweede setje in NL! Ik vind het zoveel beter ogen die grill!
Do not underestimate what you will never understand.

chiba_kun

Citaat van: Psydan op 21 april 2014, 11:08:24
Dat word dan denk ik het tweede setje in NL! Ik vind het zoveel beter ogen die grill!

Jij was ook al geslaagd voor een Pulsar grille las ik net. Super!

Ja over die Japanse March grilletjes... Er zullen er wel meer komen denk ik zo. Wel makkelijk dat Buyee!

Ik ben benieuwd hoe het gaat staan. :)

lurtz

ziet er goed uit chiba zal mooi staan

PW-performance

Mooi hoor die grilletjes. Weer een topmod erbij.  8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marcooled_79

Citaat van: chiba_kun link=topic=4322.msg163399#msg163399 date=quote author=chiba_kun link=topic=4322.msg163399#msg163399 date=1398071183]
...ik kon het niet laten!

Waar ken ik dat gevoel toch van...?  ;) (heb zelf dus ook een setje op de kop getikt; zag vorige week ineens een setje op buyee, bod gedaan en gewonnen :cheer:)

chiba_kun

Japanse (March) honeycomb grille is binnen!! Yes! Dat ging echt snel via Buyee. Ook weer super verpakt vanuit Japan.  8)

Snel even tijd vinden om ze te monteren. 

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Psydan

Nice! Moet wel ff aan beide kanten 1 gaatje uitboren om hem passend te maken. Dat was in ieder geval zo bij mij.

chiba_kun

Oh bedankt voor de tip psydan! Dan weet ik in ieder geval
dat het geen klusje. wordt voor in de lunchpauze morgen. weet je misschien
nog welke van de 3 bevestigingspunten dat was?

lurtz

Psydan

De meest binnenste moeten maar een klein beetje uitgeboord worden. Als je een boormachine hebt is het wel een klusje voor in de lunchpauze hoor ;)

chiba_kun

@Psydan: nou je hebt gelijk hoor, het was in mijn lunchpauze te doen.

Ik had alles meegenomen, poetsspul, gereedschap en een lakstift om het uitgeboorde weer tegen weersinvloeden te beschermen. ;)

1. Loshalen van de grilletjes was geen probleem!
2. Uit een testfit met de nieuwe bleek dat (bij mij) bij de buitenste bevestigingspunten even het gaatje opgeruimd diende te worden. 
3. Schoonmaken van de 14 jaar oud stof en vuil wat zich tussen de grille en de motorkap had verzameld.
4. De groter gemaakte gaatjes beschermd met een laagje lak.

5. En bevestigen maar... 'fits like a glove'!

Betere foto's volgen in het weekend denk ik wel, want de wagen is nu niet schoon en ik heb geen goede camera bij me.