2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

Markus 1.3 16v

Roadrunner

Mooi hoor 8)
Dat 14 jarige vuil is bij jou toch wat minder hardnekkig. Of gewoon beter schoongemaakt.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Psydan

Citaat van: chiba_kun op 02 mei 2014, 16:34:56
Normaal gesproken is de buitenste rand trouwens in kleur van de carrosserie, maar die van mij komt van een zwarte auto af, en dat maakt eigenlijk dan niet uit. (alleen maar beter eigenlijk).

Mijne is ook zwart? Volgends mij hoort dit gewoon zo hoor?
Do not underestimate what you will never understand.

chiba_kun

Ik heb ze ook al met een wit, metallic rood en blauw gezien. dus dan hebben wij geluk.

Marco330

chiba_kun

Mijn vrouw rijdt al ruim 3 jaar in haar Micra, maar de airco was bij aankoop al kapot..., toen niet zo'n probleem want werd niet echt veel mee gereden, echter nu worden er meer kms gemaakt, dan is een airco wel welkom.

Vandaag bij een aircoservice garage eens naar laten kijken --> condensor is rot als een mispel, lekte daar flink. Nieuwe condensor erin, druktest, alles reinigen en smeren/vullen en nu werkt deze weer perfect! Hier zal Mrs.Chiba wel blij mee zijn! :) ...en eindelijk is de sticker AIRCO op de kont van de Micra gerechtvaardigd. ;)

De nodige crappy phone pics:

Conodihno

Airco altijd lekker! Bij gebrek aan airco dakraam ook goed voor prima :)

Marcooled_79

Riesh

Airco is zomers toch wel prettig. Dat mis ik in de groene nog wel.
Micra Addict

chiba_kun

Bunny

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

thieme

*Veegt kwijl weg*
Ik weet dat ik veel te lui ben om mijn auto mooi te poetsen en goed bij te houden maar dat betekend niet dat ik niet kan genieten van een auto zoals deze.
Super ding!

chiba_kun

Bedankt voor jullie reactie!

Wat begon als een daily voor de Skyline (die ik nu niet meer heb), is zo langzaamaan een superleuke Micra geworden.

We gaan weer verder, stapje voor stapje en ja... ondertussen poetsen! ;)

Conodihno

Deze had zo model moeten staan voor de Micra! :)
Erg mooi, Super netjes, Nice job!

Milo

Ik blijf wauw zeggen als ik deze zie, echt fantastisch!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)