2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

Joske-ratK11

Hele strakke micra, die grille maakt hem gewoon af !
Groetjes doei

>- Nissan Micra K11 1.0LX -<

Leo

Blijft mooi om te zien. Beetje OEM+ style
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

march.be

lijkt net wel een demo wagen voor OEM accesoires . foto's kunnen zo in een brochure van nissan vind ik . zeer mooi hoor !

O0

chiba_kun

Mijn airco werkte nog prima en werd ijskoud, maar wil wel dat dit zo blijft, dus gisteren laten vacumeren en laten vullen. :)  Preventief onderhoud.

Ik wacht nog op de hoedenplank met speakers, naar het schijnt dinsdag op de post gegaan... maar ik heb hem nog niet, ik hoop dat de pakketbezorger vandaag komt...

Conodihno

chiba_kun

Na er 1,5 jaar op zoek naar te zijn geweest, heb ik nu eindelijk een originele hoedenplank met speakers (uit een SE/SLX-versie).
De hoedenplank is heel erg netjes en zit geen krasje op, voor een goedkoop prijsje kunnen kopen. Helaas zitten de originele speakers er niet meer in, maar daar zie je aan de bovenkant gelukkig niets van, het is netjes opgebouwd. Er zitten Magnat Stratos 216 speakers in (dit zegt mij helemaal niets... Any good??). Het originele stekkertje zit er ook nog aan. Kan ik de draadjes daaraan verbinden, zodat ik de originele stekker kan gebruiken?? Dan kan het overtollige draad tenminste weg.  ;)

Anyway, foto's:

Conodihno

Mooi board hoor!. Hoop er ooit ook eens tegen aan te lopen als het uitkomt. Past weer goed bij je mooie Micra

Riesh

Ja kan de kabeltjes van de magnatjes gewoon aan de originele draden maken.
Als je het niet aandurft, dan wil ik het ook wel voor je doen
Micra Addict

chiba_kun

Citaat van: Riesh op 10 mei 2014, 08:46:50
Ja kan de kabeltjes van de magnatjes gewoon aan de originele draden maken.
Als je het niet aandurft, dan wil ik het ook wel voor je doen

Dank je wel. ;) Mijn buurman heeft al hulp aangeboden. Komt helemaal goed! ;)

Straks via de originele stekker als het goed is geluid. Haha!

Riesh

Micra Addict

chiba_kun

Alles zit er al netjes in, incl. via het stekkertje in de achterbak. Alleen is mijn ISO-connector van mijn radio niet klaar voor 4 speakers, maar voor 2 speakers, dus daar moet een andere voor komen.

Heeft iemand er nog 1 liggen die ik kan overnemen?

Leo

ff naar de lokale audio zaak, kosten niet zo veel :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Via Ebay zo'n ISO-ding besteld. Zelf geprobeerd te installeren... en gelukt!  :)

Nu geluid on all four!!  8)

Naar mijn beleving een goed geluid hoor. Wel gelijk een stuk luxer gevoel ook eigenlijk. 1 ding wat mij totaal niet bevalt echter is het feit dat de nieuwe hoedenplank klappert als de ziekte. AAARCHHHH!!  :( Als ik ergens niet tegen kan dan is het wel getik en geklapper... Al gezien dat het soundboard ter hoogte van het derde remlicht teveel ruimte heeft en daardoor kan bewegen (deze hoedenplank zit niet netjes tegen de rubbertje van de achterklep aan. Dit heeft niets met de aftermarket speakers te maken IMHO, maar is inherent aan het design van de hoedenplank zelf. Loopt in het midden iets te laag weg...

Even kijken hoe ik dit ga oplossen.

Riesh

dat is dan weer jammer. Er zitten toch van die aandrukrubbers links en rechts op de hoedenplank, kan je niet iets verzinnen met van die extra dingen te plaatsen van een oude hoedenplank ?
Micra Addict

chiba_kun

Citaat van: Riesh op 20 mei 2014, 10:59:08
dat is dan weer jammer. Er zitten toch van die aandrukrubbers links en rechts op de hoedenplank, kan je niet iets verzinnen met van die extra dingen te plaatsen van een oude hoedenplank ?

Fingers crossed, maar volgens mij heb ik het gevonden. De hoedenplank stoot bij iedere hobbel precies tegen dat ijzeren plaatje (dat beruchte rammelding bij een K11) aan van de achterklep. Er zit een klein opstaand randje aan en precies op 1 plek raakt die hem.