2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

chiba_kun

Inmiddels zit de hoedenplank er netjes (en rammelvrij in), dus ik ben weer blij. Het enige wat er nog met gebeuren is de klep zelf rammelvrij maken. Maar dat komt goed. 

Iets waar ik minder blij van werd was dit toen ik na het weekend naar mijn auto liep...  >:(

...juist een flinke parkeerdeuk opgelopen. Waar?? Waarschijnlijk volgens mij ook nog eens in mijn eigen garage, dus ik ga dit goed in de gaten houden of er geen vreemde auto's naast parkeren.  >:( Nu zaten er in het achterscherm wel meer deukjes, maar deze is wel behoorlijk diep.

Contact gezocht met de mensen van Latuni Autorestyling - Hoofdweg 332, Capelle aan den IJssel en zij hebben de Micra weer anti-poffertjes-pan gemaakt.

Je ziet er (op een hele kleine beschadiging in de lak) helemaal niets meer van. Meesterwerk en met recht een aanrader!  8)

MartinAir

Oooh ziet er goed uit!

Mag ik vragen naar de kosten?  (A)
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Conodihno

Iets minder gaan poetsen! Door al die spiegelingen zie ik niet meer :)

chiba_kun

Psydan

Ik heb echt een hekel aan mensen die hun deur niet kunnen vasthouden. Gelukkig is het weer strak!
Do not underestimate what you will never understand.

chiba_kun

Ouders zijn met vakantie en mocht lekker van de K13 DIG-S CVT gebruik maken, onder voorwaarde dat deze lekker gepoetst zou worden. Nou weet mijn vader dat ik dit toch al van plan was... Haha! Kleine 250km verder en K13 en ik zijn inmiddels goede vriendjes geworden.  :-* Een paar lunchpauzes aan opgeofferd (interieur en motorruimte) en gisteren de hele dag lekker bezig geweest, maar het resultaat mag er weer zijn.

Gelukkig weinig bij de pomp... want Micra is echt heel zuinig. 1 op 18 rij je makkelijk met een actieve rijstijl.

Stappen in het kort:
-Autoglym Vinyl and Rubber Care voor motorruimte (Engine Cleaner was niet nodig, was nog heel netjes)
-Meggie Interior Cleaner
-Autoglym Rapid Detailer voor op de moeilijke plaatsen (scharnieren en hoekjes/gaatjes)
-Iron-X en daarna Poorboys Wheel Sealant voor de velgen
-Autoglym Tyre Dressing voor de banden
-Bescherming: 2 lagen Collinite No. 845 Wax
-Autoglym Metal polish voor het uitlaat sierstukje
-Provision Rain Shield - Anti-regen coating voor op de ramen

Dat was het weer...

Volgende update wordt wanneer mijn Micra bij de dealer voor een grote beurt is geweest over een ongeveer 1000km. :)

thieme

Ik sta altijd weer te kijken van je poetswerk ziet er goed uit.
Een k13 lijkt mij ook heerlijk.

Marnik

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

goed bezig geweest.

Autoglym maakt een hoop mooi spul, maar ik heb altijd het idee dat het niet 'hot en happening' is , omdat er geen lekkere geurtjes aan zitten
Micra Addict

smeck

maar dat is wel zo belangrijk!
ik gebruik altijd mn hele lichaam om de auto in te zepen en dan wil ik wel naar exotische oliƫn ruiken!
what's that...can't hear you over the sound of the scraping!

Taxloss

Ik ben een beelddenker... Whahahaha....

Maar erg mooie auto vind ik het.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

lurtz