Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

Red Racer

Ik heb nu weer eens een update in de aanbieding.

Ik zag dinsdag een mooi setje mistlichten op MP staan dus die direct gekocht en kwam zaterdag middag binnen.

wat zal r in n de doos zitten

met een normaal licht en een blauw licht en dat zocht ik juist.

heb ook weer wat Led lichtjes gekocht voor in me midde console en voor me dimlicht.
Dit is het 4de setje wat ik voor me dimlichten heb aangeschafd.
de eerste waren gewoon wit, de 2de waren blauwe van autostyle, de 3de waren bluelight vision van philips(denk ik) en ik heb nu deze in me dimlichten

Ook me teller-unit meteen aangepakt toen ik met het schoon maken van me micra bezig was.

de onderste wordt zilver en de bovenste wordt nog een verassing!

en me wijzers met rode lampenlak beschilderd

en met 100% tuning in ahoy heb ik ook een led setje gekocht waarvan dit het besturings meganisme is.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

Druk bezig met je micra.

Wijzers zien er al goed uit , K ben benieuwd of ze nog licht doorlaten dat doen die van mij namelijk niet meer.

Succes!

Grt,Sam

Red Racer

licht door laten moet dat dan?

zal er morgen ff op gaan letten.

http://nl.youtube.com/watch?v=XQQ_jwUdnLc
hier kan je mijn led zien achter mijn grill.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

Nee is niet verplicht ofzo hoor. Het viel me alleen op bij mij.

Die ledjes zien er goed uit. En de muziek is ook goed :)

Red Racer

Die muziek daar rij ik aleen maar mee aleen als me vader er bij zit niet.

Heb sinds kort GROUND ZERO en die 3 cd's zijn toch GOED!! echt een aanrader.

Jaar.''[/size]

SamBam

Heb m net gedownload. Klinkt echt super goed... behalve CD 1
Al dat gescratch erdoorheen :o Ik vind die nummers beter zonder gekraak. :P

gr,Sam

rob

hmz als hij goed is ga ik hem zo ook ff downloaden ;)

Red Racer

cd1 is niks aleen cd 2 en 3 dan kan je die sub lkkr mee testen en mischien wel je ramen laten klapperen.

Vandaag me teller unit en dergelijke in de blanke lak gespoten.

Jaar.''[/size]

Red Racer

Me teller is uiteindelijk niks geworden dus ik heb een ander van de sloop gehaald.

heb wel een nieuwe aanwinst voor maar 5 euro, een golf 3 voorlip die ik er op schroef voor.
En het gebeurde mij gister middag dat ik maar 1 xenon lichtpunt zag, en kwam tot conclusie dat me andere bolletje stuk was gegaan.
Dus ik ga in de loop van de week naar otosam voor een ander setje want ik zit nog in de garantie periode, tot die tijd rij ik met blauwe halogeen bolletjes.

Jaar.''[/size]

rob

o das minder nou dat handelen ze vast wel netjes af

benieuwt naar je onderlipje

Red Racer

heb vanmiddag ook me mistlichten geinstaleerd maar ze doe het niet, want ik heb nog 1 draadje over?

ik heb zwart en rood aan de accu aangesloten en de stekkers van me mistlichten aangesloten maar dan komt er van me controlle paneel komt nog dat enne rode draadje maar heeft iemand een idee waar die nog heen moet

Jaar.''[/size]

rob

heb je hem wel op het relat van je mist verlichting aangesloten???

Red Racer

er zit een relais standaart op zo te zien maar dat draadje wat van me controlle paneel af gaat en nergens aan vast zit zal mischien aan de plus ergens van de auto moeten worden weg gepakt.
maar dan snap ik het nog niet want ik heb al stroom bij me accu.

Jaar.''[/size]

rob

als goed is kan je bij je relais de onderbroken blus (dus die van je schalekaal komt ook wel vinden lijkt mij of je moet hem binnen bij de schakelaar weg pakken

heb je trouwens een goede min???