Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

neej helaas nog geen foto willen maken door dit koude kikkerland weer.

ze schijnen licht te moeten geven waneer je in het donker je auto uit zet :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer


15" Adikt Alloys (refurbed black w/ pin stripe)
deze velgen zag ik net op het engelse micra forum waar ik me ook zo juist heb geregistreerd :D

maar k heb vandaag ook ff op marktplaats lopen speuren en ook knappe velgen zien staan ;D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob


Red Racer

#185

een avondritje naar school toe met me WANNABE XENON :P :P





laatst een zwart stuk doek over me speakers gemaakt omdat ik af en toe wat stof in me peakers vloeit als het ware.



een RS logo van een audi af gehaald en op met grill gemonteerd.



al kijk je heel goed zie je dat de 1.2 lx als het ware op me klep is gepaintbrusht.



HEHE  :Dme uitlaat ff lekker leeg trekken :duim: ik heb nog niet alles er uit.
kan je ook me reflectors op me bumper zien die ik zwart heb gespoten,heb ze toch niej nodig :P

HEHEHEHEHE MHUWAHAHWMUA, :D in het weekend nog meet van die engelenhaar er uit trekken en ook meteen me CAT leeg maken en weer dicht lassen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

wat voor hond ligt daar in de goot? 1.2 zie ik niet staan maar wel vies :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

een illegale hond vanuit me uitlaat.

ben naar krimpen aan de ijssel toe geweest voor een zundapp en die zwarte wegen wordt je auto wel erg vies.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

neee je hebt er gewoon en hond in gepropt van de buren :P

Red Racer

me ma is vandaag naar een collega van ons toe geweest die een autozaak bezit om me kopllampen te laten af stellen.

want ik dacht dat me koplampen verkeerd af gesteld stonden.
dus ze zagen dat er 1 van me wannabe xenon stuk was en hebben er een nieuwe set lampjes in geplaatst.

het koste me wel GVD 40 euro terwijl ik onder me stoel nog een extra halogeen setje heb liggen, maja nu weet ik waarom ze 40 euro kosten, het zijn philips bolletjes.


deze bolletjes gaat het
Eigenschappen :
De helderste gehomologeerde niet-xenonlampen die op dit moment verkrijgbaar zijn
Geeft tot 80% meer zicht op de weg

dus ik heb nu 80 procent meer zicht met die halogeen >:(bolletjes


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

dat is balen maar ja niks aan te doen

Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

Red Racer

heb jy dan nog velgen te koo dan?

ik wil wel knappe velgen hebbu he.

http://www.youtube.com/watch?v=ipBFiWc3drM&feature=channel_page
hahaha LOL heb zaterdag me CAT er tussen uit gehaald en een lege er weer tussen geplaatst.
het is nu velemalen LOUDER, mis kan ik aan een DB meting meedoen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ik heb we slotmoeren... hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

daar kom ik niet ver mee nicole

ik zal ze niet op de velgen zetten die ik nu heb want die jatten ze heus niet.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]