Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

hier een filmpje van me uitlaat sound.

heb afgelopen zaterdag voor de nissan meeting een lege katalysator er onder gehongen.

http://www.youtube.com/watch?v=ipBFiWc3drM
een heerlijke herrie komt er uit vandaan ^-^ 8).

ik zal nog wel eens een filmpje gaan maken.

ze konden me van veraf aan al aankomen horen bij de nissan meet!(dan ga ik de goeie kant op)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

toen ik die cat er onder had gehongen begonnen we te praten over de kleu die er straks nieuw op komt.

en dat wordt de zelfde kleur als nu maar dan in Metallic!

dacht zelf aan dit kleurtje maar ik kan geen online kleuren boek vinden.

is wel erg ziek als je weet wat ik met me micra van plan ben >:D >:D >:D

ik wil de ZOMER want zo kan ik niet aan me micra beginnen, en dat doe ik zowiezo in de vakantie.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

ook zoon uitlaat aan de zei kant??? hihihi is wel vet

Taxloss

Anders maak je er een cabrio van... gehehehe
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

cabrio no WAY, ben ik net zown nicht in een cabrio.

Hebben jullie BTW al me exhaust sound gescheckt?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismo

Beetje laat, maar cool uitlaat geluid!

Anti autostyle!!

Taxloss

wat nou nicht in een cabrio... wat een onzin... je bent een nicht of je bent het niet heb je geen cabrio voor nodig hoor... ;)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Micra_powerk10

Volgens mij ga je een pakketje uit westervoort krijgen :P
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

Red Racer

Citaat van: Micra_powerk10 op 21 februari 2009, 00:00:21
Volgens mij ga je een pakketje uit westervoort krijgen :P

jah dat dacht ik zelf ook al toen ik je e-mail adress zag, van he er is er iemand op t forum met dezelfde naam dus u was het.

ik zoek van die diepe velgen met een zwart hart en als t kan een rode bies(15inch en 4x100)

k kijk volgende week ff bij velgenland.nl in vijfhuizen, dat zou mega groot moeten zijn vol met velgen.

@nismo: ik zal nog eens een lager filmpje gaan plaatsen.

ga vandaag naar de  tuning expo in leeuwarden hoor daar nog wat mooie dingen te kunnen scoren.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Heiko

Citaat van: Taxloss op 20 februari 2009, 22:17:23
wat nou nicht in een cabrio... wat een onzin... je bent een nicht of je bent het niet heb je geen cabrio voor nodig hoor... ;)

En zo is het!

Red Racer

gister in leeuwarden in de tuning expo een kentekenplaat laten maken voor 15 euro, met een mooie tekst er op.

eigenlijk had ik er nog 1tje van moeten laten maken en een micra k10 test plaat.
mischien op de volgende beurs in maart.








met deze verlichting werd ik aangehouden,2 led dimlicht bolletjes en me blauwe mistlichten + me normale licht.


deze moesten jullie ook zien.
uit die grijze super s gehaald voor reserve koplampen omdat er weinig k10's meer op de sloop bij mij in de buurt staan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

ik heb even een mening van jullie allen nodig :-[ :(

(desnoods ff een photoshopie)

ik hoorde vandaag van een klasgenoot dat dit ook wel zou staan.


of deze velgen


Deze


deze



anders kom ik daar zelf wel een knap setje tegen van wat ik zoek, desnoods spuit ik ze gewoon zwart en maak ik er zelf een rode bies op.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob


Michiel

Citaat van: rob op 24 februari 2009, 18:07:03
1 en 4 ja :P andere vind ik niks

Inderdaad, 1 of 4. Wolfrace is cool 8)