Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

helemaal niet die oranje kajes zitten aan de boven en onderzijde vast met een haakje in de unit zelf, ff met een platte schroevendraaier loswippen.

moet binnenkort ff de omlijsting opnieuw spuiten vanwegen die vieze kit.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

ff me omlijsting in me tellerunit geplamuurt en 2 stukken er ook in strak gemaakt


de spiegels die ik laatst van bjorn had vandaag ook meteen er bij geplamuurt en de belettering van nissan weg geplamuurt om m strak te maken + evt steenslag..

die linker is al met filler en primer gedaan en die rechter had ik perongeluk al in de verf gezet


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob


Red Racer

HULP nodig

er is aanstaande zaterdag bij Ron De Vries een uitverkoop en zag daar een hele mooie MTX Roadthunder staan voor 199 voor 99 euro.

http://www.mtxaudio.eu/spip.php?article1229

zou het wat zijn voor in mijn micra en geeft het wat geluid?
is het wel nodig om deze sub aan te schaffen voor deze mooie prijs?

(ps. dan heb ik geen complete rockford instal meer)

ALVAST HARTELIJKE DANK! :duim: 8)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Arno

Geen rockford meer !!! >:( Dat kan echt niet hoor hahahaha. Geluid zal er wel af komen maar ik ben niet echt een MTX fan. Zou eerder voor JBL gaan ofzo dan heb je nog een beetje kwaliteitsgeluid ook.

Grtzz

Red Racer

ze hebben wel een rockford sub in de aanbieding en dat is aleen een losse sub dus ik moet er nog een kist voor gaan maken, ik ga donderdag toch zowiezo ff lang om te vragen wat ze van rockford in de aanieding hebben dan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

ik zou voor Rockford gaan... ik heb er een Punch P1 12" in liggen dat is een instap model van 150W RMS als ik me niet vergis.. en zelfs dat klapt hard  :o en zuiver
Dus laat die MTX maar liggen  :duim:

rob

10" is nog mooier staat strakker dus dan hoor je de ware bass line dat merk ik nu met mijn installatie (wel heel gevoelig met afstellen me oren zijn er overspannen van heb namelijk oor pijn de laaste paar dagen)

Red Racer

het gaat om een
Rockford Fosgate T115D2

38CM!!!!!! 1200W

van 499 voor 199 en dat is niet niks, vult btw wel lkkr me kofferbak.


Size                   : 15"
Impedance        : 2-Ohm x 2
Power Handling : 600 Watts RMS
                            1200 Watts Max


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

omg jij wil net zo doof worden als mij :P

Red Racer

maar of het wat is voor in de micra betwijfel ik, het is wel HEERLIJK exclusief.

en zal een speciale kist moeten gaan maken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Arno

Man wat een ding. Dan word heel je koffer de kist. Gewoon je koffer dicht timmeren. Aardig gek 600 Watt in een micra  :duim:

Red Racer

k wil ook weer er uit kunnen gaan halen dus hij wordt demontabel, maar ik zit straks ook nog met een stabilisator stang tussen me achterpoten i me kofferbak en daar moet ik omheen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

heheh dat word die klapraampjes achter even dichtkitten  ;D die vliegen je straks om de oren bij volume 50.
Wel een hele mooie sub!!

Red Racer

ik denk toch dat ik m niet ga aanschaffen, hij is namelijk er groot en er moet veel bij worden gekocht.

ik wacht liever op de nieuwe reeks subs van Rockford Fosgate, k ga wel kijken voor een versterker van 4 en 2 -kanaals en een mono type.

Wil er dan ook RF Bekabeling bij hebben


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]