Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.


Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

o zo dacht al :P moeten ik, taxloss en Bahamut dan op de helft staan :P wij zijn van beiden lid namelijk

Taxloss

Dat zien we allemaal volgend jaar wel... hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob


Red Racer

hoop dat ze bij cartal een optima yellowtop accu hebben, ook goed voor me muziek.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jasper

Hey picknictafel =  Spoiler ;) die onderste, leuk ding is da. Origineel of zelfbouw ofzo?

SamBam

mooi bezig patrick.

Ik ben benieuwd wat je met je super s kit gaat doen.
Ben ook nog wat van plan met mijn kit.
Het zou wat zijn als we straks hetzelfde hebben :P

Ik vraag me toch af wat dat alfa dingetje is?

grt, sam

Red Racer

Gheghe lol.
Zal morgen wel ff een pic maken van dat alfa gevalletje, heb straks allerlij andere auto onderdelen op me auto zitten.

Die Picknicktafel is orgineel en het begint op de klep te roesten dus die hele klep moet ik een keer over spuiten.

Omdat me accu stuk was is me ma andaag voor een andere accu geweest, dus ze moest meteen voor de juiste gaan zoeken en heeft bij Brezan 20% korting gekregen.

Het was wel een aanpassing bij me bakie want hij was te breed voor de houder.

Optima Yellow Top Accu


In augustus komt bij Ron De Vries en partij Rockford Fosgate binnen en dan koop ik ook meteen wat verdeelblokken en bekabelingen.

Groeten Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

ff een kleine update.

die YellowTop accu werk echt skitterend!
zal r nog ff wat pics van proberen te maken.

gister ff wat gedaan wat ik ook bij MightyCarMods zag.
me auto dus wezen afplakken en maar gaan spuiten.



me broertje moest mij weer eens op de foto nemen :D


heb er ff een laag mat zwarte verf over heen gedaan zodat je die siliconenkit niet meer ziet.



sleepoogies rood gemaakt



een van me strakke spiegels(zonder belettering) die ik er af heb gehaald.


Alfa 147 zegt al genoeg.


ziet meneer nog een sleep oogie, spuit ie die ook opeens mee :-X :D

me neef is nu een verloop pijpje aan het maken voor me sportdemper die al een geruime tijd op me kamer ligt.

groetjes patrick












[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

lekker bezig geweest mooi weer daar blijkbaar hier niet vandaag...

Red Racer

dit was gister Rob, heb vandaag de wisserspoilers die voor moeders bestemd waren maar op mijnus gezet omdat ze niet paste.

heb alweer wat moois gevonden op het Corolla Forum, ventieldopjes :D
en in de vakantie ga ik als ik in lochem in een hotel zit met vaders en moeders naar poth op een regenachtige dag.

Ik weet nu wel zeker dat ik voor Buddy Club velgen ga,me auto is zwart/rood dus me velgen moeten dat ook zijn.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

Mooi bezig! Leuke mods en lekker kleurtje !
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

SamBam

aha dat is dat alfa dingetje.

Leuke update!

grt, sam