Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

SamBam

zozo patrick.

heb je ze dan eindelijk. weet dat je er lang op gewacht hebt. en dat is het zeker waard.
staan hem heel goed.

veel plezier ermee en uitkijken met stoeprandjes he!!!

grt, sam

Red Racer

#436
Tnx Sam!

ik sta nu ruim een halve meter van de stoep vandaan dus die vermijd ik ruimschoots.

Super S bumpers staan in de primer en zo te zien zijn er nog heel wat oneffenheden die ik moet wegplamuren, geloof mij het wordt wat!

Ook vandaag me oude winter velgen ff aangepakt.

Ff kijken hoe dat gaat staan, dus nog een probeersel.


Letters wit gemaakt :D


Ik kijk met die letters niet op de keurigheid want ze komen er toch met de winter onder :P


Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ronald

ey lachen je gaat met je wintervelgen je nieuwe velgjes nabootsen.
leuk idee ben benieuwd of dat wat wordt.

Ik weet niet of je dat gedonder met kranten aan de bandenrand erg handig vind anders moet je eens een spel kaarten tussen de band en de velg steken. Dat werkt stukken makkelijker


jasperdg

Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

Vast plakken die kaarten aan je velg :P


Velgies klaar en meteen een set bij de auto bekeken.


misstaat m niet 8) oldskool ;D


een eigen ontwerpje, Rara wat dit gaat worden.



Het wordt wel wat, moet ze morgen ff gaan plamuren  ;D en dan mat spuiten.

We gaan morgen ook nog aan de bumpers beginnen met de rode verf!!!


Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ronald


Red Racer

Nu heb ik gelukkig niet meer van die grote Knobbels op me klep.
want het zijn kentekenplaat verlichtingen.




Eerst had ik de glaasjes gewoon maar dat liet te veel licht door schijnen dus er maar een stukje blinderings folie op plakken.


en als ze uit zijn is het gewoon een zwart glaasje :D :D


wisser armen compleet zwart overgespoten dus ze kunner er weer vol tegenaan.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

dat heb je goed opgelost met de kentekenverlichting.
de winterbanden zijn ook mooi gelukt.


Geuens


Red Racer

TNX k10 owners, k ben weer eens goed Crea besig geweest.

Zonet een Super S unit geinstaleerd met een kmteller tot 220Km, nu aleen die toerenteller nog fixen.

Tnx Sam voor die beschrijving :duim: ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

netjes man ;) thnx voor de lof weer hahaha zal er morgen wat van koken

ogduvezz

Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

Red Racer

maurice wist meteen over wie ik het had toen ik met micra en witte strepen begon.

volgende week zaterdag maar eens kijken of k een brug kan regelen voor een set hulpveren en aan de voorzijde verlagingsveren.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ah dus wel over de micra met strepen beginnen maar niet over die mooe donkergroende micra??? schande ;)

Mooi geworden hoor ook die zelfgemaakte wielen... staat hem erg netjes moet ik zeggen.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Citaat van: Taxloss op 09 augustus 2009, 13:30:07
Ah dus wel over de micra met strepen beginnen maar niet over die mooe donkergroende micra??? schande ;)

Srry hoor, k wist niet dat jy je wielen ook bij Poth vandaan had, want justin had het er met mij over dat hij zijn wielen bij Poth vandaan had met een mooi prijsje.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]