Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

rob

ik vind hem zo al stoer als hij nu is de micra :) die super s(et) staat hem geweldig
zou er persoonlijk niks meer aan doen op de achterspoiler naar (lak komt er af)

hmm oke na ik ben niet zo van dat bande zwart alles kwa zooi blijft er aan plakken dat vind ik niks
als je velgen maar blinken dat telt meer :P

Red Racer

Citaat van: Taxloss op 12 oktober 2009, 17:17:38
Dus jij komt binnenkort een demonstratie geven op mijn auto? Cool.
Doe ik wel hoor ;) :duim:

En die kap haal ik er af en neem m onder handen en haal op de sloop een andere kap zodat ik in iedergeval kan rond rijden..

Uitlaat hangt nu in de rubbers en deze banden krijg ik op me winterset.

De letters worden hier ook wit op gemaakt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob


Red Racer

#513
vandaag een dubbele bestelling thuis gekregen.

eentje van Fred.

waar ik ZEER blij mee ben,pet komt orgineel uit japan, er staan japanse tekens op het labeltje.

en eentje van The Chopperdome.

eerst.


nu,


een mooie toepassing aan me wielen,deze heb ik ook voor me winter velgjes.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

nog eentje ander wordt het zown gekloot als ik verder kom met de tekst.




gaare halogeen lampen.





gaat ie zooo hard 220?







wat nieuws er bij(toekomst plannen):
De kofferbak wordt volgend jaar geheel vernieuwd zo wordt er een nieuwe bak voor de sub gemaakt een powerkap geplaatst 2 versterkers en een mooie afwerking van poly/MDF.

De banden worden maandag er ondergezet en zijn van yokohoma omdat de vredestein 20 euro duurder zijn geworden.

Ik heb ook nog plannnen met de deurpanelen, om die van plexiglas te gaan maken en met verlichting in de deur.

Er komen Bmw heldere knipperlichten in die ik verbouw tot verstralers en de knippers gaan in de dimlampen zitten, en de dimlichten weer in de koplampen of in de nieuwe knippers.

heb nog veel meer te doen zoals de moterkap verbouwen maar dat komt nog wel.

Groetjes Patrick




[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

 :wave:

:duim:Wij vinden hem super!!!!

Dan hebben we nog een hoop wensen over ;)

Groetjes,

Emiel & Andrea

Ronald

alleen die gaten tussen de wielen en wielkast een beetje verminderen en dan is ie echt klaar wat mij betreft
echt een tof bakkie zo

Red Racer

hij zal nog worden verlaagd hoor, dan worden die gaten in de wielkast wat minder.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Wat had jij er ook alweer onder 13inch? of 14inch? Ik heb nu 14inch en de gaten zijn aardig goed gevuld! Verlagen gaat hem bij mij echt niet meer worden.. Want met 2 man achterin loopt die nu al aan! Heb jij daar geen last van?

Red Racer

zelf 15 inch want 16 inch klopt de km niet meer.
heb er nooit 4 man in zitten hooguit 3.

hij loopt aleen aan bij de boutjes van de wielkastverbreders, en die kan ik ook gewoon met een parker vast zetten, maar verlagen gaat zeker gebeuren.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jasperdg

Leuke mod's en ook een leuke foto shoot. Mooie locatie onder die stortkoker. Wel ff zeker weten dat ie leeg is  ;D
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

k rij nu met een mazda 323F omdat mijn remschijven+blokken worden vervangen omdat ze op waren en me winter steelies worden ook weer terug geplaatst.

dus 1 dag me geliefde micra missen :'( :'(, maar ik mag hem morgen weer ophalen ;D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

Aloha,

een tip: vroeg naar bed dan is het zo morgen!

Groetjes,

Emiel & Andrea

Red Racer

ik heb Eindelijk me lieve micra terug.

Verse Remblokjes,Remschijven,Yokohoma banden, de remmerij zat voor aan 1 kant vast gerot dus remmen ging al niet meer zo en de schijven waren echt Minimum dus remmen gaat nu echt SUPER.

Ook op deze wielen heb ik weer de dobbelsteenventieldopjes geplaatst ;D

EN en en en en ............... Rockford Fosgate P1000-1DB heb ik aangeschafd voor me subie weet het zeker dat het goed gaat KNALLEN.

beetje donker sorry daarvoor.


En groot dat ie is, dat gaat zeker mooi spelen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]