Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

emiel


Red Racer

en ik heb voor voor ook een 2kanaals klaar liggen, dan heb ik alle 6 gaatjes aan de achterzijde van me radio benut.

zal aleen nog over een paar weken een 4 kanaals versterker kopen dan is me rockford collectie compleet.!!!!!!!!!

dan nog een mooie bak achterin maken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

dat zal wel hard gaan.
mooie aankoop.
wat zijn de specs?

mvg, Sam

Ronald


Red Racer

zal ff kijken voor je sam.

Number of Channels 1 - Mono
RMS Power (4 ohms) 250 watts x 1 channel
RMS Power (2 ohms) 500 watts x 1 channel
RMS Power (1 ohm) 1000 watts x 1 channel
Bridged RMS Power Not Bridgeable
Total RMS Power Output 1000 watts
Peak Power Output N/A
Total Peak Power Output N/A
Maximum Input Gauge Size 4
Minimum Impedance Unbridged 1 ohm
Minimum Impedance Bridged N/A
THD at Rated RMS Power .8%
Speaker Level Inputs No
Preamp Outputs N/A
Built-in Crossover Low-pass (LP)
High-pass (HP)
High-Pass Crossover Frequency 35 - 250 Hz
Low-Pass Crossover Frequency 35 - 250 Hz
Subsonic Filter N/A
Signal-to-Noise Ratio N/A
Channel Separation N/A
Bass Boost 0 - 18 dB

dus dan moet ik als ik het wil gaan aansluiten me verdeelblok bij me voorstoelen plaatsen en dan onder me stoel de 2kanaals verst.
naar achter 2 stroomkabels voor de mono en 4kanaals, en korte knappe aarde kabels naar me reservewiel bak toe.

dan moet ik aleen nog een 4kanaals versterker kopen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

heb vandaag me dobbelstenen op me wielen geschroefd en meteen wat foto's maakt.





Yokohoma bandjes.


zegt me niks.


Wat een kleine bandjes, lijken wel fiets wielen, verlagen moet dus worden gedaan :D


moet ik ook nog bestellen van een BMW


Groetjes Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

hoe wil je die knipperlichten laten passen van een bmw? Word dat flink hobbyen? Of is het click en play?

Red Racer

JAAAAHAAA.

als ik ze heb en passend gemaakt heb vertel ik het je wel ze kosten maar 30 euro.
er zitten stadslichten in die je ook kan aansluiten.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

Aloha,

een heel ander gezicht zo zeg, maar wel leuk met dat rode ;).
We zijn benieuwd en hopelijk zien we je snel eens in het echie op een meeting of iets dergelijks.

Groetjes,

Emiel & Andrea

Cookiebox

Citaat van: Red Racer op 14 november 2009, 20:18:42
JAAAAHAAA.

als ik ze heb en passend gemaakt heb vertel ik het je wel ze kosten maar 30 euro.
er zitten stadslichten in die je ook kan aansluiten.


Ben ik inderdaad erg benieuwd na! Zag laatst ook al leuke die eigenlijk voor een Golf 2 zijn maar die waren net 1 of 2 cm te smal..

Red Racer

opvullen maar ik zal eert op me loon moeten w8en want die monoblok van RF is niet bepaald goedkoop.

je denk gauw dat dat vanm een mkII golf het wel past, dacht ik eerst ook.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Weer een kleine Update


Heb van alles geprobeert, normale lampjes,blauwe leds, witte leds, brede licht leds maar niks wat ik wou dus nu dit maar gemaakt.

heb 2 setjes van led panelen die je bij autostyle kan kopen samen gevoeg en daarmee.


Zo vast gezet met het lakband wat er op zit.


En het perfecte beeld mee gecreerd, alweer custom made LOL


Ben ik ook nog niet tevreden over dus die pak ik ook nog eens aan, is namelijk geen egale blauwe gloed.


Een Yellow Top Accu met Connectors accu klemmen.


De enige manier om knap die verdeel blok te kunnen plaatsen want anders moest ik m ergens Onder de vloer leggen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Kwam 2 december om 6 uur sávonds een pakketje nog binnen



Met BMW E30 Smoke Knipperlichten(WTF BMW?)

Die moeten passend worden gemaakt voor de K10 en natuurlijk zodrekt Philips Silver Vision bolletjes.

En de subwoofer gaat er uit en maakt plaats voor 2 kleinere modellen.



Het is een zeer mooi en fijn modelletje.


Remote Controle er bij kocht.


Het zijn de dunnen subs van RF MET dezelfde vermogens als de normale serie, nu aleen nog eeen knappe kist fixen met mdf en plexiglas.


MEt een dubbele spoel en allu afdekring.

Greets Patrick tot de volgende update.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

Wat een spullen zeg  :P

Zeker de 13e maand al ontvangen ?  :D
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Cookiebox

zo die ledjes erachter:O ziet er super netjes uit! Gaan wij binnenkort ook ff nog wat aan doen.. bij mij is het nog zo saai geelig! Nu maar eerst de thermometer vervangen die was stuk! Je bent goed bezig, kan nog mooi tips en handigheid mee nemen van je!:)