Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

@dimimicra: die achterlichten verkoop ik helaas NIET.
het zijn zeldzame JDM lichten

@ bunny: ik zal eerst me wielkasten moeten gaan uitslijpen en omkloppen voorzat me 15'' met de schroefset zal het krap gaan worden.

en nicole Graag gedaan ;)

ik zal gaan kijken of het wat wordt met de oude hella lampen er weer in erug te plaatsen en het grootste gedeelte geel te maken.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

micra1991

Goededag.
Ik had een vraag je komt die schroefset onder een ibiza 2 vandaan ?

http://www.stroevemotorsport.nl/Schroefsets/5260-Seat-Ibiza_II-Overig-Schroefsets/

Ik zou ook graag een schroef set plaatsen zal deze er op kunnen?

emiel

Hey Patrick,

hij ziet er weer  :duim: super uit!

Toedels,

Emiel

Red Racer

@ micra 1991:  ik weet aleen dat het een schroefsetje is van een seat ibiza af, ik zal anders bryan waarvan die set is geweest wel eens ff vragen wel type precies.

ZATERDAG gaat het gebeuren, de set gaat er onder en ik zal drempels al luch gaan eten :D :D :D :D :D :D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

micra1991

Als je dat wil doen heel graag.
Ik ben benieuwd hoe de set op jou auto staat.
Ik wil een schroef set met verbreed staal.

Red Racer

Whoohw, zou je dan voor ons wat foto´skunnen maken als jy dat er onder heb zitten.

morgen zal ik HEEEEEEL wat foto´s gaan maken als het er onder zit.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

 :duim:

Heey Patrick,

we zijn wel heel benieuwd!!
De weergoden zijn je ook heel goed gezind dus dat moet veel knutselplezier opleveren!

Succes vandaag,

Emiel

Red Racer

Heey emiel
Tnx en het knutselen zal wel wat gaan worden hoor ik kan dan ook meteen me zomersloffen er onder zetten als het nog kan.

hoe gaat het met jouw micra trouwens?

groets Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

micra1991

Ik zal zeker fotos gaan maken.
Ik zie uit naar jou fotos .

Red Racer

#609
ik had vanmiddag rond 12 uur een afspraak met een maat van ons bij zijn bedrijf.

dus de brug op met dat ding en eerst maar eens die veren de auto uit en van het zoldertje daarow me zomer velgen gehaald en begonnen.

eerst maar eens die wintersteelies er af.
en de achterste wielkasten verbreders er af en er uit met die schokbrekers.

zo ziet het er uit als je met 185 15inch en zonder veren de hoogte in gaat.

dus eerst de achterste wielen aanpakken, verbreders er af en kijekn hoever je we moesten weghalen.
dus onno(van de garage) pakte een pneumatishe ijzerzaag en ging zagen, ipv omrollen van de wielkasten.
inverfen met zinkspray en het gat er tussen dichtgekit, en dat ook met de plastic verbreders gedaan afgezaagd en de bovenste rand die los zat vastgekit met ruitenkit wat muurvast zit.


dus de verbreders weer vastgezet en begonnen met het passen van de achterste schroefset.

als je de oude veren er af haalt achter zit er nog een grote ijzeren ring en een rubberen ring op de veerpoot aan de bovenkant die je weer moet gebruiken op de schroefveer die er onderkomt.
dus die plaats je onder de auto en zorgt dat de bovenkant de auto in steekt en schroeft het geheel vast(Check wel ff het schroefdraad van de veren dat je niet een verkeerde moeren er voor hebt)
zo kon ik de voorste veren er zo onder plaatsen zonder enige aanpassingen.

en  met de schroefhoogte die er nog opstond hebben we hem laten zakken om te zien of het kon.

hij kon niet meer van de brug af met deze hoogte dus weer omhoog en gaan stellen.
We zijn rondom 3,5 cm omhoog gegaan met de veren en dat kon dus wel en stond nog goed ook.
Denk dat ik nu rond de 8a9 cm omlaag ben gegaan met de auto of zo iets.

genoeg GELULT FOTO's



Voor


Na



Voor


Na


het plakband zit er op vanwegen de zwarte ramenkit die ve verbreders vast houd.



Afknippen? Geen denken aan!


Wat tussenruimte hij kan nog lager hoor!




Zo ik heb een schroefsetje er onder, en het ssssstttttuitteerrrtttttt lllleeekkkkeerrrr hooorrrrr.
aleen de bochten moet ik nog ff wat strakker testen maar rijden doet ie zeker goed.

Ik ben er zeer tevreden mee en zal er met zorg mee omgaan.

Het volgende zal wel iets van een andere kentekenplaat verlichting zijn en 3de remleicht.

Groetjes Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra



emiel

 :wave: :wave: :wave:

Heey kerel,

:duim: dat ziet er super uit :duim:!!!

Een bijkomend voordeeel is dat je in woonwijken nooit te hard zult rijden ^-^,want je zult drempeltjes met een gepaste snelheid moeten nemen zo te zien met je kart.

Toedels en veel rijplezier,

Emiel

Joery-Joery

Ziet er geweldig uit!

Mooi dat het ook past, en dat je het pas hebt gekregen  :duim:

Red Racer

TNX emiel,dimimicra en joery, Ik ben er zeer trots op en zal vanmiddag ff wat vlakke wegen met bochten opzoeken om het nog meer te ervaren.

ik zal en moest het pas krijgen onder de micra! en ik ben nu anti DREMPELS.

Groetjes Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nissanzwijndrecht

Patrick,

Ziet er goed uit man.
alleen die drempels is echt een drama...
bochten is vele malen beter.

Groeten,