Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

Zo he , ff wat foto's van me nieuwe aanwinst.
ik wat eerst op zoek naar een goedkopen tomos snor met knipperlichten en een electriche start maar dat liep op niks uit en diegene waar ik op heb geboden en heb gebeld die gingen al gauw over de 400 euro heen wat ik veel geld vind.

nu ging ik dus de hele andere kant op zoeken zo goedkoop maar knap mogelijk.
En heb uiteindelijk wat gevonden in Lelystad, en hebben hem in de toyota corolla van me ma naar huis gebracht.

het blok zat vast dus daar had ik niks mee aan, maar ik heb er wel een goed blok bij gekregen en heb die er inmiddels onder zitten.

genoeg gekwekt foto's(en technische facts)








dit waren wat random pics en nu enkele detail pics, ben geen camera wonder.

Er zit een heel verhaal rond de brommer vanaf de vorige eigenaar met eeen verband met het frame nummer die nu nieuw correct is geplaatst.


De snor werd als werken woon verkeer gebruikt en werd haast nooit schoongemaakt, met veel roest al heenkomen.


Heel langzaam reed het geloof ik met zown kleine Carb van 9mm, om te janken, en het reed ook voor geen meter met zown luchtfiler.



HITEK Jonguh! een keiharde Yasuni pyp kut.


dus bij thuiskomen met de snor direct lopen sleutelen en dus gauw het blok er onder uit.


inmiddels hangt het juiste blok er onder en vonkt ie als een tierelier.





Technishe specs:
Tomos Quadro 2-Speed Automatic.
OLD specs:
50cc met een 50cc snor kop Ei type cilinder( weinig tot niks aan op te voeren)
50cc zuiger orgineel
9mm Spruitstuk
14/9mm Dellortho carbrateur.
Tecno Cc uitlaat vrij verroest.
26tands voor en 22 tands achter

New Specs
50cc met een 50cc snor kop Vierkante type cilinder(Veel opvoer mogelijk heden)
50cc Zuiger met ''Boost'' poorten.
15MM uigevreest spruitstuk
15/15mm Dellortho Carbrateur
Tecno CC uitlaat van me eerst tomos.
16tands voor en 22 tands achter

nu nog maar wat foto's van de micra op een knap dijkweggetje in de ochtend toen ik net een achterbank heb opgehaald van de sloop.







Hij is nog niet laag genoeg vind ik zelf kan nog wel 1 A 3 cm



en wat poets spul gekocht voor vliegen als je over een dijk heen bent gereden waardoor ie vol zit.
en  ColorX van meguiars omdat dit het zelfde bevat als SwirlX en ScratchX, en een proefverpakking die ik van ze kreeg bij de balie.

nu heb ik ook gekeken naar die poetspolijstmachine van Meguiars aleen die is GVD ruim 280 euro dan kan ik beter een andere goedkopere versie zoeken.


ik hou jullie ook een beetje op de hoogte van de snorrret en vanzelf de micra.

GROETJES Patrick ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

Heey kerel,

je bent alweer mooi druk geweest met dat mooie weer :duim:.
De Tomos ziet er goed uit en zo te lezen zal hij nu ook wel iets sneller gan dan 25km/h ^-^.

Jouw Micra blijft een mooie verschijning en dat Meguiars is echt een topproduct!!!
Het kost wel wat,maar je krijgt ook wel een super resultaat :duim:

Toedels,

Emiel

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

2yellow4u

Gave foto's van je Micra :duim:
Wat hangt er nou an je achterbumper, een poppetje ofzo..

Nog lager, krijg je dan geen problemen met verkeers-drempels..
Ik heb nu al af en toe, dat m'n uitlaat een drempel aantikt ^-^

Red Racer

ik hap af en toe iets met me kentekenplaat de drempel aan maar dat geeft niet de lip is van plastic en ik zal er morgen een betere foto van maken van datgene wat er achter onder auto hangt ;)

Tnx voor de fijne reacties ;) dit geeft weer een leuk gevoel.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Patrick, nogmaals bedankt voor de hulp met de achterbank... SUPER :duim:

'Keep up the good work'

Red Racer

Heey weer een kleine update.

was vandaag weer eens bij de sloop voor andres zijn koferbak.
dus dat gevonden en verder gezocht naar een nieuwe wisser.

eentje gevonden op een toyota maar die wou niet los *rot ding* en dus verder gezocht, in een oog wink zag ik er eentje op een mazda en die er af gehaald.

en  meteen gemonteerd op de auto bij de sloop.



dus nu heb ik wisser over, wat moet ik er mee, bewaar m wel.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

 :duim:

Toch weer een leuke stoere update!!! ^-^

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Ps. heb vandaag van SamBam een set achterlicht gekocht en zijn toerenteller.

Wat moet je met die achterlichten?
:helder maken dus die worden Custom made. ^-^ ^-^ ^-^

En die teller unit dan?
:Nou gewoon voor de heb ;D :D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

gehehe grapjas... lekker onderdelen opsparen, altijd leuk, duurt niet lang meer dan kan jij je eigen micra winkeltje beginnen. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

mooi he, ben vandaag via de NCN achter een apart setje K11 achterlichten aan die bij me andere K11 lampen kunnen staan.

;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

is die wisser niet een beetje te kort... lijkt me dat je weinig zicht krijgt als je hem heen en weer laat gaan
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

Vandaag weer eens in een werk bui, dus de gatjes in de bumper aangepakt.

Met een kleine schroevendraaier en schuurpapier aan de gang gegaan, losse spul weghalen en grof opschuren en erna met glasvezel plamuur dichtgevult.





dus dat opgezet en wat geschuurt zodat ik het straks kan vlakmaken en voorlopig een kleurtje kan geven.


Gister de auto schoongemaakt met Quick Detailer en daarna gewaxt met ColorX, er stond op de verpakking dat het ook lichte krasjess verwerkt dus dat mereen gedaan bij de handgrepen.
Ervoor.


ErNa.


het verschil is wel wat beter geworden, het is niet zomaar ff opzetten en uitpoetsen je moet er echt tijd voor gaan nemen.

En een Sneak Peak van me Verse Project.


Het heeft met Licht te maken.

Greets Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

zo te zien ga je nieuwe booskijkers maken of een maskertje :)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed