Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

2yellow4u

#690
Je bent lekker bezig Patrick, nog ff en je bent de hofleverancier van onderdelen voor de MicraFanclub :duim:

Keep up the good work again!!

Red Racer

Heb weer een mooi idee op gedaan vandaag tijden het werk.

de motorkap behandelen met super afbijt en dan een groot logo van MFC er op laten zitten van de orginele kleur.

dakdragers heb ik voor geinformeerd en bij de autozaak otosam en die hadden de poten, en de tussen buis aleen de greepjes die het geheel bevestigen hadden ze niet.

dan maar eens ff micra_k10 power mailen (tvs auto's)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel


Joery-Joery

Hoe bedoel je dat precies?

De moterkap behandelen zodat hij verroest en dan het logo niet? Of de verf eraf en dan blanke lak op het "blote" staal? Of iets heel anders  :D

Red Racer

de motorkap gaat de roest in en dan probeeer ik hert logo inderdaad niet verroest.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker

Citaat van: Red Racer op 05 augustus 2010, 20:53:18
Heb weer een mooi idee op gedaan vandaag tijden het werk.

de motorkap behandelen met super afbijt en dan een groot logo van MFC er op laten zitten van de orginele kleur.

dakdragers heb ik voor geinformeerd en bij de autozaak otosam en die hadden de poten, en de tussen buis aleen de greepjes die het geheel bevestigen hadden ze niet.

dan maar eens ff micra_k10 power mailen (tvs auto's)

shit... volgens mij word dat echt een k*tcombi met je auto... sorry maar de wagen is gewoon te plastic om ineens halverwege over te gaan naar de ratlook :P

Daarbij, haal gewoon effe een extra motorkapje op de sloop en laat die roesten, dan hou je je eigen rooie gewoon net en kun je altijd weer terug ;)

emiel


Red Racer

jah okee dat is ook weer waar, ik denk dat ik dan aleen dakdragers koop voor de partytent als we die op een meeting nodig hebben, past namelijk niet in de auto.

denk toch wel dat ik dan een andere kap er bij regel, op de sloop vragen ze verdorie 60 euro voor een kap en in de buurt is er nog iemand die er eentje voor 30 euro heeft staan.

:duim: speedrocker :duim:


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

je gaat niet zeurdoos na doen he! die kap zou namelijk niet staan op jou mooie clean micratje
bah dat zou echt afbreuk doen in mijn ogen
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

SpeedRocker

Eens met Defqon, het is gewoon mixen van 2 stijlen die niet samen gaan, althans, niet zo...
Ik zou het niet doen, maar je kunt het natuurlijk altijd eens bekijken als je er gewoon een 2e kapje bij haalt...
Hier op de sloop staan ook nog wel 4 micra's ofzo, kan maandag wel eens bellen wat ze er hier voor vragen ;)
Ik heb zelf ook nog steeds een extra kap nodig... maar kan alleen maar kappen van de facelift vinden, niet van het eerste type...
wil graag de rijzende zon erop laten roesten, maja, ik heb dan ook niet zo'n mooie cleane wagen ;)

Red Racer

ik begin het ook wel eens met je te worden rocker, vraag maar eens na wat hij voor die kap daar op de sloop wil hebben dan kan ik m anders wel evt kijke hoe het gaat staan.

vor die rising sun heb ik al een vlag op de kop kunnen tikken die ik op de moterkap span met metings.

kan ook met de vlek op me kap een stukje schuren en weer zelf spuiten, zou er ook evt een sticker op kunnen plakken naar dan blijf ik steeds haken met me was spullen, klei en waxxes.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker

kheb de sloop hier even gebeld, die heeft zowieso een stuk of 4 motorkapjes liggen... vraagt er 25 euries voor.

das de Bandenbeurs in Hollandscheveld.

Red Racer

dus 25 euro per kap of per 4?

zal zometeen ff passen of een imperial in me auto past want ik heb aleen een imperial gevondendakdragers staan al gereserveerd.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker


Red Racer

De Dakdragers Van ene Max op het NCN zijn onderweg naar mij toe en heb een imperiaal gevonden op 15min van me af dus niks ver meer zoeken.

Hier nog de oude sproeiertjes.


En de EXTREEM lage Volvo sproeiers.


Zo zag het paneel er uit van de Opel die ik op maat maak voor oner me radio te plaatsen.


zit ga ik aleen gebruiken want de rest past er net niet onder.

De slowly kijkers voor de koplampen schieten vrij snel op en heb ze nu een beetje op maat gemaakt.
Zo met 2 lagen Glasvezelplamuur.



zo zien ze er nu uit maar ik denk dat ie nog wat te laag is.



Zal me benieuwen hoe het staat.

Groetjes Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]