Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

de bumper staat nu voorlopig op pauze, ik denk dat ik een donor setje moet vinden ergens en dat opo zolder moet gaan leggen.

heb laatst ook nog gele mistlichten uit een Kia Carnaval gehaald
dus die moeten worden pasgemaakt en plaats maken ipv me hella's


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Zo weer eens even een foto update en wat plannen.

heb vandaag van een kennis van ons een wastafel met douche spiegel en bijbehorende kastjes opgehaald voor bij ons thuis.
Waarbij ik ook iets op het dak moets leggen, JEEEEHAAAA het eerste wat het dak op gaat.





zo te zien heb ik een subtiele update op de bumpert.

En met wat overleg met me pa denk ik dat ergens een Super S bumperset opkoop en die al donor gebruik voor de micra.
heb een Japstyle pijp gevonden die op een micra zit die ik overneem en evt de achterbank met de deurpanelen.

Moet ervoor wel helemaal naar Enschede toe maar het is het wel waard hoop ik,dus dat moet ik nog plannen waneer ik ervoor ga.

Heb thuis ook wat nieuws gekocht vanochtend van mijn werk uit.
Ze hebben ieder jaar 2 keer een dump waarbij overige partyen stoelen,tafels,kasten en dergelijke worden verkocht tegen dump prijzen.
Zag de hele week al een mooie masief eiken eettafel met een 6 stuk stoelen waarvan ik zij die is van mij, dus die heb ik vandaag gekocht.

Jan des bouvrie eetkamer tafel van 200x90x75 van massief eiken met her en der een klein vlekje die van 260 voor 120 euro ging
6 bijbehorende eettafel stoelen die van 130 euro  voor 30 euro weg gingen.

dus die hebben we nu thuis staan.

zal morgen een foto shoot maken met een maat van me dus morgen evt nog meer foto's

GRT Patrick :P :D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Wat gaat er toch veel in en op een Micra :duim:
Succes met de plannen voor je auto, Patrick!

Rob

die bumper zo heeft ook wel wat :P maar zie toch liever je s bumpertje
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

ik zit er over te wegen om een andere super s bumper normaal te laten en niet aan te pakken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel


Red Racer

ben vandaag nar Losser toe gereden voor het demonteren van een nissan micra Super S.

dus dik een rit van 2 uur 30 heen en terug en maar 180 km.

en bij het aangekomen bezien dat ze in japanse sport bolides handelen zoals skyline,supra,glanza enz.
dus achter het pand stond een zwarte super s met schade en heb die dus kaal mogen halen voor 50 piek, en dat dus gedaaan en alles ingeladen in de auto en met een halve open klep naar shadow toe gereden en daar een kopje gedaan met nicole die later ook kwam.

de micra gaat dus van deze staat naar voledig Super S waarbij ik het grootste gedeelte van het interieur terug naar de OEM staat van super s wil brengen.

en ga van dubbel rond uitlaat naar een 12cm enkel rond(geloof dat het van een skyline of een supra afkomstig is geweest)

plaatjes post ik morgen wel er van.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

was dit toevallig in deventer? :D daar stond ook een super s te koop in onderdelen, van ene Lee (Japparts, Japtuning, iets in die zin)

Wat kostte jouw dakdrager trouwens? en van waar?

Shadow

ik denk dat je deze week nog wel even langs Beter horen moet. je vader had gisteren al last van zijn oren (na een half uur) toen moesten jullie er nog ruim 2 haha.

leuk dat jullie even langs kwamen
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Red Racer

Citaat van: tupperwuppie op 09 oktober 2010, 23:24:37
was dit toevallig in deventer? :D daar stond ook een super s te koop in onderdelen, van ene Lee (Japparts, Japtuning, iets in die zin)

Wat kostte jouw dakdrager trouwens? en van waar?

dat was inderdaad in deventer een plaats Losser, vlak bij de duitse grens.
Ik heb daar van die zwarte micra in onderdelen alles van af gehaald wat ik nodig kan hebben.
Lee was er niet, maar zijn colegga's wel.

die dakdragers had ik via een andere K10 rijder die ze nog nooit heeft gemonteerd op zijn auto, ze kosten iets van 30euro dacht ik.

hier de foto's van de auto die ik gedemonteerd heb.


zo stand ie achter op het terein.


met links voor een flinke klapper heeft gehad.






er stonden achter op het terein allerlij luxe sport bolides zoals een zwarte supra met groene special paint,witte skyline,mr2 super turbo,Corolla Tureno en nog een klein apparaatje met een toyota a-ge blok er in.
en nog wat auto's zonder blok.

zou er zelf geen auto te kopen want ze hadden niet eens een knappe steeksleutel 17, de garage was een grote terig zooi en niks in karren of zo.
als ik een import koop ga ik naar showoff import of zo iets dan.

maja we gaan verder, auto dus leeggehaald en alles in de micra gestauwd en met een halv open achterklep naar Shadow toe gereden waar Taxloss later ook aan kwam.




dus eerst een bakkie gedaan in het also plezante Almelooooo.

en op de terugweg nog met een tussenstop wat foto's genomen.

Nou daar rij je dan met pa achter het stuur 110 op de snelweg vanwegen de herrie die de uitlaat produceert.




HAHAHAHAHA LEUK hoor.



Een Rood badeendje :P :D




11 cm breed van binnen diameter.
meegenomen:
Super S bumperset(ontbreekt 1 wielverbreding.
super S vloermatjes
Super S Deurpanelen Compleet en in juiste staat.
Super S Styl covers
En een Jap pijp van een supra of een skyline?


En vandaag met 2 maten van me naar het 100% Tunig geweest in Ahoy.
en daar dit gekocht.

Hoodlifts vooreen Golf 2


en een set wheel cleaners gekocht van het beste poets merk.


Zo dat was het onderhand wel weer, ik ga morgen eerst eens die matjes verwisselen en in de loop van de week eens die uitlaat verwisselen voor opstraat.
de deurpanelen moet ik dit keer goed, knap en net aanpakken want ik wil alles binnen OEM Super S maken.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

patrick als je geld weg wil gooien geef het dan maar aan mij
die wiel reiniger namelijk die is na 4 velgen op... dus zonde van je geld!
ga dan naar wibra koop velgen reiniger en maak je velgen daar mee schoon
dat gaat 10x beter zelfs

baal er zelf ook van dat ik die ZOOI gekocht heb.

En nog een super s kit :O je hebt al een set rondom! :P

trouwens glanza? ook met schade? zo ja dan wil ik zijn gegevens
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rick_db

dus jij hebt mn hoedenplank meegejat! haha! ach maakt niet uit, twordt toch geen strak en mooi maar lekker laag en oud ;) tussendoor sparen voor een supra single turbo dus ga in de k10 geen hoop centen meer steken..

en ook al knuffeltjes zie ik? zal zo mijn voorkantje posten (moet ze alleen wel telkens weghalen hier anders worden ze gejat haha)

2yellow4u

Je bent weer druk geweest met de Micra, Red Racer, zoals we dat van je gewend zijn :duim:

Mooie foto's!

Rick_db

is trouwens geen trueno maar een levin ;) trueno heeft klapogen

Red Racer

kan hem wel voor je meenemen naaar de wintermeeting van almelo toe. mag je voor 2 piek hebben.

heb vandaag de Super S vloermatjes in de auto gelegd en die domme WRC harfords dingen in de bak gemieterd.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]