Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

zo weer een Upje gedaan met de micra om heel dicht richting de Super S aan de binnenkant te komen.

ben dus begonnen met de deurpanelen te vervangen.
en alles er af te halen, de armleuningen er af,slinger,en uiteraard de speakers met filters, dus de rest van het paneel er af getrokken en de deur weer OEM knap gemaakt.
Zo moest er een nieu plekje worden bedacht voor me scheidingsfilters en me raam omlaag kunnnen gaan.
heb hier dus een hele nette oplossing voor gevonden.



en alle kabeltjes mooi met tywraps vast gezet en de kabeltjes met soldeer ingevult bij de uiteindes voor meer signaal.


dus er moets orgineel een plastic folie op worden gemonteerd en dat ook dus gedaan, deur schoon gemaakt en met spray lijm de deur ingesprayed en een deel plastic op maat gemaakt en er op gemonteerd.

linker deur



rechterdeur.



zo alles dus naar OEM terug gebracht en de deurpanelen kunnen er weer op worden gezet die er op horen en niet verkloot zijn.


zo is dat ook met de andere panelen achter vergaan.



heb dus ook de Super S matjes uit de zwarte auto in de wagen gelegt en het staat 10 keer knapper.
De bestuurders mat.


De pasagiers kan voor.


en de achterste 2 matjes




ENNNNNNNNNN.
hij is weer een HEEL JAAR apk gekeurd met een aantal puntjes die ze hebben vervangen, het is een 1ste klas mierenneuker die echt alles ziet, hier zijn lijstje


1.de dimlichtjes waren gewoon van een witte led versie en konden niet ermee door.
2.heb voor grootlicht ook nog me grillverstralers
3.remlicht beh ik de 2 lampen in de bumper ook in gebruik en heb er dus totaal 5!!
4.kentekenplaat verbaasde mij wel dat die DIY ermee doorkon
5.3e remlicht is al een tijdje stuk voor de helft en zal moeten worden vervangen
6.uitlaat zit met uitlaat cement en orgi pakkingen vast
7.remslang is met eeen DIY iets verholpen omdat de seat schroefset geen nissan punten natuurlijk heeft.

ik zal hier een antal dingen van verdoen en maken en de verlichting zal zo blijven aleen de koplampen worden weer geel gemaakt.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

ik wil ook zulke deurpanelen maar moeten ze achter ook weer gedaan worden, anders seht es nicht aus! :D

ik vraag me ook af hoe ik mijn OEM deurpanelen loshaal, om speakergaten te maken en ze daarna weer te monteren.. doe mn speakers gewoon 'op' de deur zodat m'n ramen nog gewoon omlaag kunnen. Als ik ze echt in het paneel doe zal het wel kielekiele zijn..

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

emiel

 :duim:

ziet er strak uit!

Ons "tankje" gaat vandaag voor de APK.

Taxloss

succes. de mijne moet 2 december
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

Vandaag eens even de velgen een compleet beurt gegeven voorda ze de stelling in gaan vandweeek.

dus eerst met water gespoelt en met All Wheel van Meg en de bijbehorende velgen borstel schoongemaakt en het vuil er af gepoetst zoals aan de buitenkant als de binnenkant.
schoongespoelt en toen ze droog waren 2 maal met goldwax van Meg ingewaxt.



en die voorruit sticker irri me al een hele tijd want hij is niet meer rood,krimpt en is slecht van kwaliteit.


donker geworden dus de foto's worden iets minder goed.


dit is een vreselijk mislukte zonnescherm, want Histor verf gaat niet samen met Motip spuitbussen verf.
wel goed gelukt uiterlijk.

nu ga ik morgen aaf nog even naar de karwei voor een spuitbus wit van motip zodat die andere wel goed lukt.
en de winter steelies gaan er vandeweek weer onder.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

je auto staat er weer mooi bij...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

emiel


Red Racer

Vandaag zijn me Winter steelies er onder gekomen en ziet er echt ZIEK uit, hij is wel iets lager want me ma reed van de brug af en had zomaar een stukje spatlap onder het wieletje.

De auto is nog iets lager geworden duss.

zal morgen even een paar foto's maken, en de extra verlichting die ik er in heb worden van led vervangen voor een setje geel/oranje halogeen lampjes.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

hehe gaan we nou allemaal gele lampen doen :p vroeger wouden we nieuwe autos zo modern mogelijk, nu gaan we back to the past :D

zou je trouwens een keer van die booskijkers voor me kunnen fixen? En als je gele H4'tjes tegenkomt, let me know! ;)

Red Racer

Zo de Winter bandjes liggen er onder en ik was al nieuwschierig hoe het stond met die schroefset.
en er bleek dat me ma toen ze de brug af reed een stukje spatlap mee nam, en die had ik thuis weer even vast moeten zetten en de spatlappen moesten een cm worden ingekort omdat ik niet verder ga.

dat dus gedaan en wat picies gemaakt.






het rolenmaatje is 5cm in diameter.


Ik zal eens een foto maken met een dingetje er bij maar de grondspeling is niet veel meer


Het tijgetje op de achtergrond hing eerst ruim boven de grond en nu ligt ie bijna.

@ tupperwuppie: die gele H4 kan ik bij de automaterialen zaak halen en die booskijkers kan je zelf eens even aangeven hoe ze moeten worden gedaan even anders via PB.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

davey

 jeetje patrick kun je daar nog mee rijden?

ben je niet bang dat je lip binnen now time aan stukken ligt?

gr davey
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Red Racer

dat is aleen als ik in zijn achteruit de oprit op rij, daarom zit de linker zijde vast met tywraps.

als ik de drempel neem hoor ik wel wat geschraap maar daarom is het van plastic en ben niet bang om er ooit eens over heen te rijden.

grt


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]