Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

emiel


Rob

kon je die spat lappen niet gewoon een extra gaatje geven zodat je ze in de winter hoger kan zetten (verder van de grond) en zomers weer terug...

verder ziet het er netjes uit!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rick_db

godverdomme wat laag haha!

hopelijk kan ik binnenkort beginnen met mijn wielen :D volgende week nieuwe banden eronder en maar spuiten 8D als het weer mee zit dan

nissanzwijndrecht

deze is wel echt laag, en nu zit er niemand in, moet je nagaan dat je er met zijn 2en inzit, dan ga je echt met je billetje over het asfalt.

syrek

Als ik ooit een sneeuwschuiver nodig heb, dan bel ik jouw! Lekker laag die Micra :D
You should really check out @Dropbox. It's hot. http://db.tt/EQ8exeG

nissanzwijndrecht

of een poepschepper voor al die hondedrollen op die veldjes tegenwoordig

Red Racer

Zo Hahaha Weer een update LOL.

dit keer iets wat op me dakdragers thuis hoort





Hij bood het aan voor 30 en kocht het voor 20 piek, en was bestemd voor een auto met dakgootjes maar die konden er gelukkig vanaf.
Met tywraps vervoert naar huis toe en vandaag de imperial geinstaleerd.

Had vanochtend eerst op de sloop van de K11 wat slangenklemmen gehaald en daarmee zit het prialletje vast.



Nog iets extra's verstopt en zeg maar wat het is.



Ik ga morgen nog wel naar de buurman toe die in de peodercoating zit om hem zwart te laten peodercoaten, want dit staat helaas niet,
Heb bij de 2dehands spullen beurs een aantal koffers gezien die ze vooe 20 a 30 euro verkopen.

ben ook al marktplaats af gegaan om een oud heineken of amstel kratje op de auto te doen en evt nog een fietsje of zo of een strand stoeltje.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ronald

mooie bijdrage aan een unieke verschijning

Red Racer

weer een kleine update.




de calibra is een maatje van me en die blauwe astra g is een maat.





ben zo langzamerhand beetje bij beetje meer rommel aan het zoeken voor op het dakiej voor de meetings.

that's it see you all later.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u


Rick_db

ja, en waar zijn die foto's jonge! :p

Red Racer

@ 2yellow4u: me velgen hebben plaats moeten maken voor het winterstaal :P

@tupperwuppei: hoe bedoel je die foto's ?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db


Red Racer

die kome er nu an.


Dan trek je de hendel iet snaar buiten toe zodat je er achter kan kijken.



dan zie je een bruin/goud klemmetje zitten en die kan je het beste met een.


platte dunnen schroeverndraaier loswippen, en dan moet je die wel bij je houden en bewaren ander kan je het niet meer terug zetten en vast maken.

zal nog eens een how to van zo iets maken als ik ergens tijd kan vinden.

en me Sleeper Eyes gespoten in een eigen spuitkabine.


de spuitkabine waar het beter de tempera tuur is dan normaal in de schuur.


the inside :P :D ;)


aleen kijken of ie nog een beetje knap past en nog knap staat :D

morgen even de laklagen er overheen en kijken of ie knap poast  :D

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

ah kijk, duidelijk, en de paneel punten zijn gewoon aan te voelen als je met de platte kop voorzichtig de contour langsgaat?