Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

zo is dat, als je de klik punten van het paneel langs gaat kan je ze met een platte kop schroevendraaier rustig los klikken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

mn pa had trouwens wel een opmerking over het openmechanisme.. moet die er ook niet af? alleen handgreep en raamhendel?

Red Racer

om de hendel van de deurklink zit een plastic kaje die jer er zo af kunt trekken anders met een schroievendraaier, is eigenlijk gewoon een klik kapje, dan kan je de deurpaneel er zo af halen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

kijk dat is het echte werk ;) erg bedankt! audio inbouw stond voor dit weekend op de planning, dus we gaan hopen!

Red Racer

anders  stuur ik je mijn nummer wel even door.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Dit zijn foto's van de draad doorvoer van de auto naar de deuren voor tupperwuppie.



dit is bij de auto zelf bij het chassis.



ALs het goed is zit er een rubbertje en als je daar een gaatje in steekt kan je hier je kabels door heen halen.

En eens even de kijkers er af gehaald, en dat staat nogal apart,



en nu met de sleeper eyes



dit is nog om aleen te passen want ik moet de dimlicht kapjes nog aanpassen en andere dimlicht units halen want die ik nu heb zien er niet uit.


Oud en nieuw.

en voor diegene die nieuwschierig zijn me verse eind demper,(zien er asleen niet veel van)


vind dat ie nog iets verder naar buiten moet maar hgij rammelt niet meer :D

ga dinsdag naar de sloop voor een rode grill, dimlichtjes en evt nog iets als ik wat moois vind.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db


Taxloss

gehehehe, heb ik nog niet eerder gezien!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

emiel

 :duim:

je bent weer druk geweest, echt wel een verschil zeg zonder en met "sleeper eyes"!

Die demper is een flinke "schoorsteen"!

Toedels,

Emiel

davey

je bent er weer druk mee hoor patrick:p

vond die booskijkers eigenlijk ook wel heel leuk staan!

vind je het niet jammer dat je nu zo een grote uitsparing in je bumper hebt van je oude uitlaat?

gr davey
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

als ik nou heel eerlijk moet zijn vind ik het niet mooi staan deze slaap oogjes
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rick_db

moest jij nou nog zo'n ronde tule voor in je chassis hebben? ben vandaag langs de sloop geweest voor een goede, maar mis nog 1 smalle tule.. maar heb wel 2 ronde meegenomen. laat maar weten ;)

Red Racer

heb weer iets leuks gekocht van marktplaats waar ik al een tijdje naar op zoek bent.

Heb het bij de rubriek auto gevonden waar ze een micra aanboden die ze voor de scross wouden verkopen, waar nog van die centerkapjes op zaten.
dus meteen gemailt en die gast belde me savonds op en konden samen voor 25 incl uitkomen en heb het donderdag avond overgemaakt vrijdag op de post en kwaam vandaag binnen.



Ze zijn allemaal Peikfijn aleen op 1 kapje zitten wat krasjes.

en even onder de micra geprobeeert.


Moet je dan nagaan als de velgjes van 5,5j naar 7,5j worden verbreed en deze kapjes er op zitten.

heb op de sloop een knipperlicht glaasjes gevonden en mee naar huis genomen en meteen gepast en paste ook nog.


en nog wat aparte rommel op de bumper geschroeft, gewoon omdat het kan.



de volgende update zal de grill worden met andere verstralers, omdat ik deze grill orgineel terug wilt gaan maken.
en de voorbumper moet er weer op want dat maakt de super s set compleet.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

uhmm patrick... die witte stripjes op je bumper vind ik echt afbreuk doen...
de rest vond ik nog wel grappig als nood bumper...
dat moest ik eerst ff kwijt :) :P

mooie kappen zo op je staal!
blijven ze grijs of worden ze zwart/rood?

ene hoe is het met je bumper al in de schade herstel of?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

nu je het zo zegt is het wel een afbreuk  :(

ik ga voor andere stalen velgen kijken en wil die laten verbreden als het toekomt en dan om het OEM te houden die dopjes er op en dan toyo bandjes eromheen.

ik heb laatst een set Super S bumpers hekocht en die wil ik nog naar de spuiter toe brengen. dan met een subtiellipje nog iets naar de grond toe :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]