Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rob

echt +puntjes weer verdient kerel!
op de meeting stond hij er mooi bij met zijn kappen van de mistlampen af!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

hij is weer weer goed opgeknapt. vraagje? waarom heb je die achterspoiler niet meteen een likje verf meegegeven bij het spuiten van de bumpers. op die ene foto is namelijk te zien dat die lak zijn beste tijd gehad heeft!
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

2yellow4u

Je bumper ziet er weer super mooi uit!
Mooi gespoten! Met de rode bumper en je mooie brede zwarte velgen, is het weer een hele andere auto! En dat bedoel ik in positieve zin. Hij zag er top uit op de meet O0

Red Racer

Thanx to allen O0

@ davey:  ik moet voor de achterspoiler hetgene er af halen om de roest aan te pakken en wil dan ook als het kan de klep strak maken en een simpele kentekenplaat verlichting hebben.

Als het in volgend wekend of het weekend er op ook zo mooi weer is de motorkap ene de grill gaan aapoakken en voor het mooie dan ook de achterklep :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

skralebenderacing

hij staat er weer mooi voor.

en nu op naar de JAF
micra power, simply the best

davey

ow oke. maar je hebt wel net een nieuwe ruit erin gezet toch? had je dat beter geliijk eerst ff kunnen doen.  ;)
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

omg jaf... neee jaf help velgen help aaaaaaah :P nog tot de 8ste....
adem in adem uit...

lol morgen me velgen is op me gemak afplakken en gaan voor face 2 :D
zwart metallic :D
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

#893
heb vanmiddag wat op de sloop gezien en meegenomen.
jullie mogen zeggen wat ik heb meegenomen van het plaatje.

het wordt nog een taaaie mod zo te zien.

ohwjah en me imperial ben ik aan het zwart schilderen zodat ie meekleurt met de dakdragers.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Milo

Goed bezig man, ziet er super uit!
Moet toch eerlijk zijn dat ik de rode bumpers vele malen beter vind staan als de zwarte :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

als ik moet gokken gok ik de koplamp ruiten wissers die wilde je al een tijd namelijk
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Riesh

ik heb gezien dat de allereerste K10 tjes een iets andere achterklep hebben met andere kentekenplaatverlichting. ik denk dat ik dat wel mooi vind
Micra Addict

Red Racer

nope helaas  het zijn nie de koplamp wissers :D

@ riesh: er staat zown type micra die je bedoelt op marktplaats, het alllllller aller eerste model micra met die geintregreerde kentekenplaat houder.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]