Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joery-Joery


Kevertje-SYS

Ze zijn inderdaad 400 Wrms per stuk.

@ts
Waarom heb je van het overgebleven mdf niet een dubbele frontplaat gemaakt?
Vind hem een beetje dun zo
Verder wel netjes gemaakt zo

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob

ging over mijne? ik het ze in serie staan dus dan zit ik op 800rms toch? vind dat piek gebeuren altijd zo kul @ verkoop
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bunny

Hangt ervan af wat je versterker levert?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Kevertje-SYS

Citaat van: Defqon op 15 juni 2011, 17:14:47
ging over mijne? ik het ze in serie staan dus dan zit ik op 800rms toch? vind dat piek gebeuren altijd zo kul @ verkoop
Ja was over jouw subs.
Uiteindelijk maakt het inderdaad meer uit wat je erop zet aan vermogen.
De waardes op subwoofers is meer een richtlijn voor wat ze mogen hebben maar meer is altijd beter (altijd wel goed afstellen)
Ik heb vaak genoeg gezien dat er een meervoud aan vermogen op gezet worden dan dat de sub eigenlijk zou mogen hebben.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Red Racer

de subwoofers zijn  ieder.
Rockford Fosgate P3SD412
12" Punch P3 4-Ohm DVC Shallow Subwoofer
400 Watts RMS ,800 Watts Max

en de versterker is een:
Rockford Fosgate P1000-1bd
1000 Watt Class-bd Mono Amplifier
250 Watts x 1 @ 4-Ohms
500 Watts x 1 @ 2-Ohms (speel ik op)
1000 Watts x 1 @ 1-Ohm


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joery-Joery

#936
Weet je dat zeker? als je 2 subs van 2x4ohm en aangesoten hebt op een 1-kanaals versterker kan dat volgens mij niet.

Heb je ze niet op 1 ohm spelen, zoals zo:


Red Racer

ik heb ze juis de 1e woofer op plus en min aan elkaar en de ander plus en min er van naar de versterker en de andere precies het zelfde want ik heb met die mono 2 aansluitingen op zitten


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

zullen in mijn topic ff verder @ vervuiling patrick's page
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

emiel


Joery-Joery

Citaat van: Red Racer op 15 juni 2011, 20:47:48
ik heb ze juis de 1e woofer op plus en min aan elkaar en de ander plus en min er van naar de versterker en de andere precies het zelfde want ik heb met die mono 2 aansluitingen op zitten

Haha ik probeer het te begrijpen maar je hebt het niet erg duidelijk geschreven :D.
je hebt ze zoals dit plaatje? maar dan 2 keer?


Je zegt dat je subwoofer 2 aansluitingen heeft dat kan maar het blijft een 1 kanaler, de versterker is intern wel verbonden, die 2 aansluitingen is om het makkelijker te maken bij het aansluiten van meerdere subwoofers.

Red Racer

ik heb van de versterker bijde aansluit punten in gebruik en van iedere subwoofer de ene plus aan de min en de plus en de min van de versterker aan de overgebleven punten vast gezet.

hij beuk redelijk goed voor een dichte kist aleen moet ie stevig woden vsat gezet want met een goeie gas achteruit valt ie om.

heb voor de Automaxx Summer Edition ook me imperial even aangepast voor de lucht stroming.


dus een soort spoiler aan de voorzijde gemaakt en de ski's aan de zijkant vast gebout zodat je ze er niet ff af kan halen.




Hier zie je de boutjes zitten.

OOOHW Netjes gepoetst Patrick :P




En 2 stickers gekocht op de Automaxx.



ben er aleen nog niet uit of ik ut volgende ga doen, om me stalen winter velgen van 5,5J naar 7,5J te laten verbreden.

en zal ook moeten gaan kijken of het hem word een nieuwe K11?



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Riesh

Als ik het nareken speel je op 4 ohm hoor.
Je hebt per sub de voicecoils in serie (2x4) dat is 8 ohm per sub
De 2 subs weer parallel, dan kom je op 4 ohm = 250 watt rms totaal.
Je zou eens kunnen testen met de spoelenen subs parallel, je speelt dan op 1 ohm.
Micra Addict

Kevertje-SYS

Yep zoals ik het lees inderdaad 4 ohm nu

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Red Racer

?

heb je niet toevallig een schema voor me? want het kwartje valt nog niet.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]