Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

ik ben vanmiddag geslaagd bij Ron de Vries

WHOOHOO

een RF 12'' dubbele sub van 449 voor 199 euro

de sub past als gegoten in me kofferbak :wave:

een RF 2-kanaals versterker van 250 voor 150


en RF aarde en plus draad pakket van 79 voor 40 euro.


de woofer heb ik er al in zitten en het bekabelings pakket en de versterker haal ik dinsdag op.
die 2-kanaals versterker krijgt in de voorzijde bij me deurspeakers een mooi plekie.

dit was het weer, de plaatjes van de sub komen morgen nog want ik ga ook nog experimenteren met een aangepaste luchtfilter-unit

greetz patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Arno

Dat is een mooie kofferbak vulling. Hoeveel Powerrrrr persen deze jongens eruit??

rob

oef ja dat wordt je pinpas inleveren ben ik bang ja :p

maar ja je hebt wel wat moois ik schat ze op 600 per kanaal
ik weet verder niks wat gokken de andere fans hier?

ben benieuwt @ versterker plek ;)
ziet er allemaal mooi uit!

PICTURE's IN REAL LIFE PLEASE!

Red Racer

die versterker heb ik nog niet.
die woofer is 400wat et een 800 rms/peak en een 8x2 ohm.

moet aleen nog ff een dikkere kabel hebben voor de sub want er moet bijna een dikte van een ptt kabel doorheen :D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

huh? hoe bedoel je? zit toch een gewone schroef verbinding op lijkt mij? of bedoel je de versterker?

Red Racer

de sub zelf dat zijn zulke Huge schroeven, er moeten zeker prof bekabeling doorheen.


ik wou m eerst bij ron de vries met doos en al er in zetten maar het paste helaas niet :-\
eerst uit een kartonnen doos,toen uit de orginele doos piepschuim en met plastic en al in de auto.

had m gister aangesloten aan me bekabelingmaar er kwam niet zo veel meer sound uit.
dus ff in een zak gedoken waar we bekabeling van ooievaar in gooien als we wat hebben gevonden op de sloop.

meteen een Veeel dikkere aarde kabel en sub bekabeling.



het is een huge sub en weegt ook nogal wat :P 8)


me strakke bodemplaat die je er uit kan halen.


hier kan je zien dat ik echt niet veel zijdelingse ruimte over heb, zelfde voor de schuiving naar voor en achter.


linker zijde.


rechter zijde.


de bak ligt meteen vol aan de zijkant bij me achterlichten kunnen net ieder ongeveer 12 flesjes bier liggen

nu moet ik aleen nog een ring maken voor op me hoedenplank voor de speakers.



en het knalt al de ziekte :duim: 8) :o :wave:

heb ik het al gezegt : IK HOU VAN ROCKFORD FOSGATE!!! :-*

zal me benieuwen als ik die versterker op de voorspeakers aansluit :P :P :P

greets patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

das een mooie Db maker die je daar hebt.

past inderdaad net erin.

veel luister plezier zou ik zeggen.

groete,Sam

Red Racer

tnx sam, dit is echt een Genot om naar te luisteren.

nu nog een versterkertje voor de hoedenspeakers.

grt patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Arno

Ziet er allemaal goed uit hoor  8). Het voordeel van goed spul is dat je het gewoon mee neemt naar een andere auto wanneer je daar aan toe bent, dus je kan nog lang genieten van je RockFord. RockFord rulezzz hahahaha :wave:

Red Racer

Juist Arno, Neem gewoon alles mee.

Als ik me versterkers er ook van heb wil ik stickers op me micra plakken van Rockford.

Heb al 2 kleine ovale stickertjes maar dan moet ik eerst die oranje plaat er af halen en cleanen dan plak ik ze op me achterklep.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

heb je al oordopjes gekocht??? :P
ben benieuwt wanneer kan ik hem bewonderen ?
jij woont ik blokker toch kan je niet na de 1ste vrijdag van de maand meeting komen in amsterdam van de dna ;) ga ik ook heen de eerste de beste :P

Red Racer

weet ut ng niet, is ut aleen van dna zelf?

ga liever zelf naar een mfc meet toe.
ik ga geen ordopjes kopen want dat rijd niet in de auto maar je volt m wel in je hart de bass.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

DIE BASS DIE MOET JE NIET HOREN! die moet je voelen!!! hahaha

ja dat wel maar ja ;) denk misschien een keer leuk is voor mij ook de eerste keer en denk niet dat ik er vaker kom daarna :P moet ff wat dealen ;)

Arno

Ik hoop dat je het nu wel over auto onderdelen hebt  ;)

rob

Citaat van: Arno op 01 juni 2009, 22:16:40
Ik hoop dat je het nu wel over auto onderdelen hebt  ;)
ssssst ;) niet zeggen ook een zakje bloem hebben hahaha
nee ff zonder dollen gewoon wat onderdeeltjes ja ;)