Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

rob


Heiko

Citaat van: Ronald op 28 september 2009, 18:40:39
Geen zwarte motorkap doen man, doodzonde


Ik zou het ook niet doen, tenzij het carbon is

bryan

Ey patrick is nie zo mooi het die kap zou hem lekker rood laten joh..

Greetzzz bryan

Cookiebox


Red Racer

Hallo weer eens

De zwarte kap ga IDD niet door maar ik spuit m wel opnieuw over (evt met een scoop er op).

De micra is vanmiddag alweer eens goed gekeurd,me ma zag wel dat ik nog van die prielige blauwe stadslichtjes er in had zitten, dus die bij de garage verwisseld en naar het apk station toe gebracht.


mischien dat ik deze er op wil hebben.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

Bah! subaru achtig plak je er ook een varkentje op  dan?

Red Racer

#502
Hoe bedoel je dat dan?


zuks dan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob


Red Racer

Ben vandaag ff bij 100% Tuning in Rotterdam geweest met een maat van me, heb daar heel veel ideen opgedaan en heb daar van de stand van Rockford Fosgate een ketting gekregen met het logo er aan.

EN zag ook een deur die met dynamat was bekleed en heb dus een idee gedaan om me deurpanelen te vervangen door een plexiglas plaat en in me deur wat licht te gaan plaatsen.

heb nu ook banden gell van Maquiers.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

gel? ken alleen maar spray en velgen was middel heb ik ook een proef zakje van

Red Racer


deze gel rob dat blijft geen dagen maar Weken zitten.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Dus jij komt binnenkort een demonstratie geven op mijn auto? Cool.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Chrismo

Ja meteen hup scoop erop met varken :D

Nee idd die zwarte motorkap is niet echt mooi.........maar wat is wel mooi?? Iedereen heeft gewoon zijn eigen smaak waar ie bij moet blijven vind ik. Als jij wat anders wil zou ik het gewoon doen. Of anders wit...... noem maar wat ;)





gr Chrismo

ps Har heeft ook een scoop die ik in het echt heb gezien en echt netjes (lees: DIK) vind staan en niet op Subaru oid vind lijken