Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

mooi om dit soort reacties te krijgen

zag op NCN dat ze al met tandenstokers en wattenstaafjes bezig waren ergens maar zo ver ga ik niet.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ronald

Citaat van: Red Racer op 30 april 2010, 10:16:29
zag op NCN dat ze al met tandenstokers en wattenstaafjes bezig waren ergens maar zo ver ga ik niet.
hahaha

wijthoef

patrick heb dat probleem met uitlijnen ook gehad van alles gedaan  na twee nieuwe voor banden was het opgelost soms zie je niks aan de banden maar zijn toch niet goed, suc6 fred.

2yellow4u

Mooi, mooi, mooi..  Red Racer!
Wat een verschil met toen ie nog standaard was!!

Micra-K12


Taxloss

wooooooooooow... had nog niet gerageerd, maar zegt genoeg denk ik
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

dit waardeer ik zeer luitjes, geeft me vooral kracht om betere dingen er bij te maken/zetten

zoals sommige weten zal ik ook op de fullspeed te zien zijn.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

Leuk man zo'n voor en na foto en daarachter dezelfde kar, van je pa?  ;)
Je bent echt lekker bezig en super creatief vind ik.  :duim:
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

he jasper die auto die achter me micra staat is de toyota corolla van me moeder.

heb vorige week op het Duitste Autosport Festival een nieuw lipie gekocht.

dus ik ga me orgonele golf lip weghalen en er komt een VR6 lip voor in de plaats.


18 euro is geen geld.

en nog een mooi dingetje besteld via internet bij stroeve motorsport waarbij het een 10 dagen levertijd had.
een hele puike veerpootbrug.




als ik morgen op de terug weg ben van motor praktijk les ga ik ff langs de autozaak f ze me  knipperlichten al binnen hebben.
ze zijn met led en van een zweeds auto merk.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joery-Joery

Mooie spullen :duim:

Die veerpootbrug zit die vast op originele gaten? ik kan me nu even niet herrinneren of daar namelijk gaten zitten  :D

emiel

 :duim:

Dat ziet er weer top uit en je plannen klinken alweer veelbelovend ;D!

En lukt het een beetje met motorrijden?

Toedels,

Emiel

Red Racer

me motor theorie heb ik nu voor de 2de keer gehaald met 4 fout.
en praktijk ben ik nu met les 4 bezig.

over die veerpoot had ik wel de gaten van de veerpoot moeten uitboren want het paste weer eens niet.

wel voor iemand die een verlagings veren heeft zown veerpoot.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jasper

Hé kerel, jij bent ook goed bezi met je micra nog steeds! mooie veerpootbrug!. Maat van ons heb er toen eentje gebuwd voor mij. Opzich merk je wel dat je strakker door de bocht kan doordat het chassis minder vervormd.
Ook met motorles bezig lees ik? haha ik moet volgende week maandag op voor praktijk AVD! iig succes ook
Mazzelss

SpeedRocker

Vette shit, maar ik zie dat die brug nog wel aardig aan de prijs is voor een studentje als ik...

Dat word hier weer eigenbouw dus ;) hahaha

leuk bakkie man! :D

Shadow

ik hoor motorrijles!!!!

MOTOR TE KOOP!!!!
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...