Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

emiel

 :duim:

heey kerel,

je weet toch iedere keer weer iets te bedenken om jouw micra te verfraaien  :wave:

Red Racer

Nu eeen Trieste Update.

Het regende vandaag heel erg dus ben maar met de auto geweest naar het werk toe.
en op de terug weg een rustig binnen door weggetje genomen en ging in een bekende bocht glee ik weg over het wegdek, ging helemaal niet har, de normale snelheid en stuurde de bocht in en inplaatst van links af gleed  :'(ik rechtdoor en nam een betonnen pirmaide mee en kwam in een drukke bocht tot stilstand.

in stress,hyper en bezorgdheid de auto uit gestapt en meteen de bumper gecheckt, die is gelukkig niet stuk aleen me lip is vrij beschadigd, de kentekenplaat is hopeloos en de bumper zal ik moeten renoveren.
Er fietsten een groepje pubers voorbij en die waren ZEER :duim: hulpzaam om me auto over het puramidetje heen te tillen, dat hebben we dus met zn 4gedaan en toen moest ie nog over de voorbumper heen, dus gewoon er overheen getilt en het bevestegingspunt links kapot getrokken en de mistlicht staat er raar bij.

er kwam in die tijd ook al een automobilist bij staan die ook al wou helpen maar die zag dat ahet al goed verliep.
het is een levensgevaarlijk punt want vanaf de richting die ik reed zijn er veel auto dezelfde richting op gereden en de tuin van een aanlichende woning in gereden, de bewoner er van die bij me kwam staan naderhand zij dat ik het moet melden bij de politie want het asfalt is spekglad en er moet wat aan worden gedaan maar er word nooit een melding van gedaan.

de bewoner zij al dat ik onder de auto moest kijken vanwegen me carter, en die heb ik gelukkig niet geraakt en heb wel wat anders geschuurd en er is niks stuk of gebroken aan me blok.

Ik zal Zaterdag een Zwarte voorbumper van de sloop halen en daar me VR6 lip onderzetten zodat ik nog wel net naar het JAF toe kan.

Zo nu ff wat bijlage foto's




Bevesteging ontwricht.



Nog meer schade aan die bumper, maja nu kan ik m goed onder handen nemen. :'( :'(



Zo kan je zien hoe hoog het pirmaidetje is geweest, die plaat kan ik wel weggooien.


Hele barst in de lak


Een berg verf van dat ding op de plaat.


Heb mazzel gehad dat ik niet me carter heb geraakt maar dat deze kap alles heeft gered.


Me blok heeeft gelukkig niks gehad ook geen tik tijdens het rijden of zo.





Dus een orginele bumper gaat er onder.

Maak er wel beun een gat in met wat tijdelijk gaas en de mistlampen die ik heb weet ik nog niet, ik plaats er wel een VR6 lip onder die ik laatst nieuw heb gekocht.


dit is 2 dingen in een Een vreselijk fout van mezelf! en een Leermoment tegelijk(kan ik mooi me bumper opknappen)

Zaterdag komt de andere bumper er zeker onder en laat er ook foto's van zien

Groetjes Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

bale man :o eerst al schade aan je velg en nu dit :( succes!

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

jij hebt mazzel gehad
en laat je niet kennen bumper er af en aan de plamuur!
kom op je laat je toch niet zomaar van het veld slaan!
met een plamuur bumper kan je beter op de foto staan dan scrapie origineel bumper!

en uhmm het werd toch al tijd voor luxe platen :)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

2yellow4u

Oh..oh..oh..Zonde Patrick, zoveel tijd in gestoken en binnen een paar seconden teniet gedaan :-[

Zo te zien heeft je nummerplaat ook veel van de klap opgevangen, is dat ding toch nog ergens goed voor :D

Veel succes met het repareren, heb je weer wat te doen ^-^

Red Racer

Bedankt voor de betuigingen, maar de bumper gaat er gewoon af en ga hem geheel reviceren zoadat ik er een knappe voorbumper van kan maken.

Is wel een oplossing van Defqon om er luxe platen op te zetten.

maja gewoon ff dom geweest en een leermomet tegelijk.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

agh patrick maakt niet uit toch ongeluk zit in klein hoekje. ik reed ook vol een plas in die ik niet aan zag komen en trok naar links de berm bijna in... dus tja is het weer een beetje
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

SpeedRocker

Zonde man, ik ben zelf ook altijd beetje huiverig met dit stomme weer... Ach, je hebt weer wat te doen en er is gelukkig niets onherstelbaar kapot! prijs je gelukkig ;)

Ronald

damn, dat is echt klote man
succes met herstellen :duim:

Taxloss

Dat is echt verschrikkelijk. In ieder geval succes met herstellen ervan
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

emiel

Heey kerel,

dit zijn zo van die dingen die je (bijna) niet kunt voorkomen.
Zoveel regen en een glad wegdek daar houd je niets aan.

Je mag je gelukkig prijzen dat je er zo goed vanaf bent gekomen.
Tuurlijk is schade altijd balen, maar zelf heb je niets en de schade is goed te herstellen.

Succes met je "nieuwe project"

Emiel

Red Racer

Vandaag voor 30 euro een ander bumpertje gescoord en er met de VR6 lip op geknalt en zag tot me verbazing dat er toch iets meer stuk was.

de balk die voor de radiateur loopt zit een deuk in en die stang die er voor langs loopt stond scheef.

Dus dat alles terug geklopt en gebogen en de bumper er op gezet en het staat tot mijn verbazing nog niet zo slecht, jullie krijgen hem pas te zien met het JAF.

Heb er ook een verrassing in verstopt :D :P

groetjes


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

owjeej een confetti kanon achter zijn bumper...
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

Neej neej, iets subtiels.

De lip zit vast met schroeven en tywraps :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed