PINK Nissan Micra k11 '94

Gestart door joyce-micra, 14 augustus 2008, 00:38:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

#15
ke dan thnx for info ;) wil namelijk ook nog wel is iets geks gaan doen als hij de 5 jaar echt uitzingt die hij heeft gekregen tot nu toe ;)

ben ik ook niet bang voor mijne heeft nog geen raare plekken :P aleen achter me bumper het bekende gat :P aleen bij mij zit hij aan de achterkant van de balk :P

zal ze in de gaten houden je handgrepen hahahahahahaha maar even sireus hoe  en waar heb je ze verstopt?

illko

denk dat ze ze dichtgeplamuurd heeft, en een sleutel met knopjes heeft. en als je dan op een knopje drukt, dan opent de deur vanzelf! :duim: wil ik ook wil ik ook wil ik ook!!!!!!!!!

enne joyce respect voor al het werk!!!! ook je interieur, echt fantastisch.
Of je lid wordt of niet, misschien kan je hem op een meeting een keertje komen showen! >:D

rob

almelo dus ofzo ;) ja ik wil ook zoveel nog ik wil lambo deuren ;) maar ja die zijn zo duuuuuuuuuuur!!!!!!!

Micra SRi

Mooie Micra de kleur is echt opvallend.
Succes.
gr.
Luigi

Taxloss

Ik moet er wel even aan wennen... maar hij wordt vast heel mooi
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Larrs

Ik zag het eerst niet, maar hoe vaker ik kijk hoe duidelijker het wordt. :P
Heb ik wel eens last van.

Ga je ook wat met de zijkant doen?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

karin

volgens mij hadden onze auto`s heel mooi naast elkaar gestaan, roze en paarse  :P(zelfde kit).
Maar met die nieuwe print zou de mijne er nu wel een beetje bij afsteken, erg gaaf met die effecten :duim:.
(Bovendien zou ik ook mijn ramen moeten dichtplakken want op het moment is de binnenkant een bende :D)
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

rob


Challenge

Ik weet het nog niet.
Zou het denk ik in zijn geheel moeten zien :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Red Racer

WHOOOOHW!!!!

strakke micra zo in het roze.
kon je niet gelijk booskijkers op je moterkap laten meelasssen?

interieur is helemaal Prachtig!


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens



illko

Ik liet je auto zien aan mn dochter van vijf, en die is helemaal verkocht!!! roze van buiten en paars van binnen "echt vet cool, pap!"  Helemaal haar droomauto!!!  :duim:

rob

ah de toekomstige micra fan is al onder weg :P