PINK Nissan Micra k11 '94

Gestart door joyce-micra, 14 augustus 2008, 00:38:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

ik eh... moet nog steeds wennen. Maar vind het idee wel leuk. Roze is niet helemaal mijn kleur... Maar ik vind hem zeker wel leuk.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

joyce-micra

na lang afwezig te zijn geweest komen we weer langzaam terug.

we zijn nog altijd bezig met de wagen.
ga nu ook weer verder met de motorkap.
helaas is er ook weer slecht nieuws en dat is dat er iemand tegen de auto heeft aangezeten en niks heeft laten weten voor de zoveelste keer >:( daar word je echt niet goed van!

motorisch ben ik ook beetje bij beetje bezig we hebben hem nu voorzien van een K&N kitje daar moet ik alleen nog buis bij halen zodat hij naar voor geleid kan worden.
en verder heb ik nu magnacor bougie kabels.
de remmen van de 1.6 zitten erop voor.

de plannen zijn............

Milo

#33
Haha komt het toevallig omdat ik je gister als vriend heb uitgenodigd @ Facebook? :p
En ja had het gezien op facebook, egt fcked dat diegene niets heeft laten weten...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

joyce-micra

nee want op facebook praat je met mijn vrouw en hier meestal met mij haha toevallig.

ja dit is niet de 1e keer dat het ons gebeurd maar ik denk ook dat de mensen zoiets hebben van ' ow dat kan een duur grapje worden' ofzo

bij mijn auto heeft iemand de spiegel kapot gereden 300 euro schade en hier zijn de papieren bij ingevuld en krijg nog niks >:( het is zo scheef allemaal die zeik maar goed.

de bumper word ook te zwak nu want het is al de 3e keer dat hij gefixt word en nu doe ik het niet meer want hij is weer helemaal ontzet maja kijken voor een nieuwe.

Milo

Oh haha oke, nou ik wens je iig veel succes ermee!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Een vriend van ons had het laatst ook. Net een nieuwe auto en dan gewoon dik er tegenaanrijden en geen briefje. Lekker lullig. Haha.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

joyce-micra

nieuwe uitlaat van jeroen overgenomen en nieuwe bumper besteld voor het vrouwtje ze was jarig dus.
we hebben nu niet meer die domme fat voorbumper maar een andere :D ;D 8) en het project met de motorkap gaat ook weer verder dus er is weer leven in het project we houden jullie op de hoogte

Dinky

Ik ben erg benieuwd naar de het resultaat.
De bumper zal zeker opknappen  ;)
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

joyce-micra

ik verklap nog niet welke bumper maar ik vind de foto van op de site al mega vet uitzien mijn vrouw vond hem wat minder maar ik wilde die fat bumper niet meer want die heeft sowieso al slechte ophangpunten en hij is niet zo mooi.

Red Racer

zal wel goed uitpakken denk ik zomaar, gezien hoe de micra is opgebouwd


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

joyce-micra

haha ja die ja kan het niet voor me houde is een vette bumper tog? ;D

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic