Mijn Gifkikker :)

Gestart door Bunny, 24 augustus 2008, 13:12:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

dat is en knap lijstje :duim:

die knippers is het makkelijkste werk :)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

owja knippers zitten er ondertussen op :P

Zondag komen eindelijk de verlangingsveren eronder :) en een anders spruitstukje :D

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Larrs

Dat spruitstukje is een spaghetti bolognese spruitstukje? :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

hehe hij wordt verlaagd en wanneer de velgen?
of ga je de doppen in kleur spuiten?

Red Racer

Hij heeft volgens mij geen doppen aleen stalen velgen.

dat wort een mooi plaatje dan, je kan ook je wilen zwart spuiten en de dopen in de kleur van je auto.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

haha ja ik heb mooie oldskool stalen velgens met een nissan dop :P en nog die prachtige 3 spaaksvelgen liggen, 2 met band en 2 zonder...

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

die groen laten spuiten :P

je kan ook gewoon je stalen wielen zwart maken en er een 1,5cm groene gekleurde rand er op spuiten.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

Vanochtend om 8 uur een aanrijding gehad. Iedereen voor me begon ineens keihard te remmen. Mijn auto raakte in de slip en vloog naar de andere weghelft en heb daar een duitser geramd. Heb nu een beetje last van mij nek :(


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Larrs

Zit ik net het topic te lezen van Blue_Angel, heb jij ook al een aanrijding gehad. :(

Volgens mij heb je veel geluk gehad, ondanks je zere nek. Hopelijk kom jij en je Micra er weer snel bovenop. ;)

Veel beterschap in iedergeval. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

nissanzwijndrecht


emiel

Aloha,

ook vanuit Borne sterkte (en hopelijk valt het mee met de nekpijn) en succes met de afhandeling!

Red Racer

Veel suc6 Bunny ;)

en sterkte met je nek, zelfde wat larrs zegt eerst blue_angel en nu jy , ps zit je spruit er al op toevallig?

is de schade vergoed baar of niet?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

blue_angel

Heel veel sterkte!

en ook succes met het herstellen van je micra

groetjes,

Kelly

Bunny

Iedereen hartstikke bedankt :) Spruitstuk zat er inderdaad al op, schade moet ik zelf betalen en er komt eerder een nieuwe Micra dan dat ik dit ga herstellen...

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

dimimicra

spijtig, was 'n mooie micra :-)