Mijn Gifkikker :)

Gestart door Bunny, 24 augustus 2008, 13:12:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micratomaatje

Maak er maar wat moois van!
Alhoewel...standaard houden kan ook een optie zijn....
Greetz

Bunny

Na een dag hard werken heb ik mijn LED achterlichten en nieuwe radio erin :D
tevens ook nog een sigarettenaansteekplug want die ontbrak  ???

De radio is een Kenwood W6541U, de verlichting is in elke kleur in te stellen, deze vond ik wel mooi bij mijn auto passen ;)








ik zal de vraag over mijn achterlichten hier ook maar ff stellen :P
vanmiddag de LED achterlichten aangesloten, alles deed het perfect, wilde ik vanavond foto's gaan maken doet het achterlicht het niet meer (rem, richteraanwijzers, mistlamp en achteruit allemaal wel). Blijkt de zekering voor mijn achterlicht te zijn doorgebrand. kan het zijn dat de LED achterlichten meer stroom nemen dan de orginele? heeft iemand anders dit probleem ook?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

ziet er echt goed uit dat radiotje, wat zijn de specs van dat ding als ik vragen mag?

en je kgaat er echt op vooruit met die led achterlichten, als je zekering doorbrand gewoon een zwaardere zekering in duwen.

op naar het volgende!


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Heiko

Ziet er goed uit, dat probleem met die LED lampen heb ik nooit gehad. Volgens mij heb je precies dezelfde uitvoering micra als die ik heb.

rob

mooi hoor die achter lichtjes zou ik ook nog wel willen inplaats van het model dat taxloss heeft

Bunny

crap zwaardere zekering  knalt er gelijk weer uit :P zal wel ergens kortsluiting hebben gemaakt...

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

rob

dat denk ik ook dan ja das wel baale mischien heb jij niet een fout gemaakt maar zit er wat mis in de lamp zelf ;)

Bunny

nee de lamp heeft het keurig gedaan totdat ik mijn radio heb ingebouwd :P ik ga er nu weer verder aan knutselen :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

rob

hmzzz vaag verkeerde + pool ofzo gebruikt ?

Bunny

nopes verkeerde Ground, er zit helemaal geen ground op mijn orginele Nissan stekker. Ik had de lichtsensordraad te pakken, als je je schakelaar uit hebt is het gewoon een ground. dus zodra ik mijn licht aanzetten ging er 12 volt op staan, dat ging naar de ground van mijn radio die weer verbonden zat met het chassis dus kortsluiting :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

micra3

hallo welkom,

een vriend van mij is electricien.
Hij zij mij ooit dat ledjes 10x minder verbruiken als gewone lampjes.
Dus volgens mij nemen die niet meer stroom maar minder.

Greetz
micra3

rob

nah het is opgelost ;) idd je moet wel de goede aarde hebben ja :P meestal zit er wel een schroefje bij de lamp in de buurt waar je een aarde van kan maken ;) had ik met me me vorige versterker die had ik bij me lamp zitten ook op de aarde :p

zo dra ik remde weg versterker rem los hallo versterker :P later vond ik een schroefje naast de sluiting van de klep dat werkt stukken beter (versterker was ook dood hoor bleek later)

Bunny

lampen waren goed aangesloten maar de fout zat bij het aansluiten van mijn radio...

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

rob

ag belangrijkste is dat het nu werkt ;)

ene wat is het volgende op het lijstje van Think's to do?