Menne Micra K11 *Verkocht*

Gestart door Geuens, 20 oktober 2008, 20:42:02

Vorige topic - Volgende topic

Geuens

VERKOCHT 22-12-2010

10-10-2009:Wegens dat de site waar alle foto's opstonden van het net is heb ik aantal foto's vervangen door die van op andere site.

Bij deze mijn nieuwe aanwinst,

Nissan Micra K11
Bouwjaar: 1995
1000cc

(Moet nog wel wat gepesonaliseert worden :), Maar eerst die Muisjes eraf!:p)
Kan hem vanaf morgen halen.

rob

ziet er strak uit nog netjes ben benieuwt!

Bunny

vette velgen, die heb ik ook  :wave:

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Geuens

Moet nog veel aangebeuren maarja:p alles op zen tijd hij staat sisn net nu hier bij me thuis nu nog sparen voor verzekering en tax, en dan sparen voor aan deze wat te doen :), maar heb ondertussen toch men bezigheid nog met de gril van men k10. Maar ga al wel die muize stickers van de deuren afhalen en de sticker van een garage.

Taxloss

Die ziet er leuk uit en daar kun je denk ik nog veel aan doen om er een hele leuke auto van te maken.

tip: direct de muisjes eraf... (haha, maar dat wist je zelf al!)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Zo ben je nu je teretorium aan het uitbreiden met een andere micra.

Hij ziet er wel mooi uit.
en zoals er gezegd is die muisjes kunnen echt niet.

(heldere koplampen/heldere achterlichten/bodykit/Xenon)allemaal ideeen om die k11 te pimpen als het waren.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

MicraMuts

Vind die muisjes wel leuk  :P

Verder ziet de auto er goed uit!

:duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

heldere lampen idd led achter lichten of zelfde als taxloss heeft dat  past bij elkaar

body kit nee niet echt nodig 3,5 mm om laag!!! dat eerder sport grill er in etc ;)

mischien deel afplakken en andere kleur spuiten

intreur zelfde kleur mee pakken ;) dat zijn leuke ne betaalbaare dingen ook ;)

Geuens

Weet nog niet precies wat ik allemaal ga doen eerst spre voor verzekering en taks dak ermee de baan op kan en die muisjes moeten er idd zo snel mogenlijkaf :).

Taxloss

Heel veel succes en lekker doen wat je wilt met die auto. ben benieuwd naar het resultaat
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Geuens

Zo muisjes en sticker garage zijn er ondertussen af :),
Gistre xeon bleu lampjes gaan halen en erin gezet en meteen mee darm die naar radiator loopt van de K10 vervangen (zat al hele tijd barst in).

MicraMuts

Ziet er goed uit hoor!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

die barst had ik ook dat is gewoon materiaal moeheid
is die van je ruitenvloeistof nog wel goed?

voor de rest ziet hij er al lekker uit maar dam die schreuwt om aanpassingen!

SamBam

Dat is een mooie collectie van micra's

Hou je de K10 nog wel?

grtz,Sam

Red Racer

Veel beter zonder die muisjes en ik denk dat hij schreeuwt om mooie dopjesop die velgen.

Ik denk dat je die laatste foto niet beter van een ander hoekpunt af had kunnen schieten.
Ik had voorheen ook van die xenon blue lampjes zijn apart als je er mee in het donker rijd.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]